Yeah I'm just a teenage dirtbag baby. Listen to Iron Maiden baby... with me. Ooohoooooo

Hallooo.
I fredags var jag med Katie Beck n Gemma. Katie coachade skolans soccer team efter skolan så jag och Beck gick och spelade basket sålänge. När vi gick bakom skolan till basketplanerna såg vi Grant sitta där ensam och spelade spel på mobilen. Okej så Grant är den mest random roliga kille jag träffat i mitt liv och han försöker inte ens. Han kommer alltid sent och får kvarsittningar typ varje dag han har blivit "erbjuden" att lämna skolan men han sa bara nah i dont want to hahaha, det är nästan som att bli relegerad bara det att skolan inte riktigt sparkar ut en. I Grants fall är det för att han är ett bra namn för skolan för att han är Australiens andra bästa cyklist eller något. Iallafall och han satt där och gömde sig för han skulle plocka upp skräp som kvarsittning men han ville inte det så han gömde sig istället.. Förra veckan kom han en halvtimma sent och när Ms Kuhn frågade varför så sa han för att " i made huge dump" alltså att han hade varit och bajsat... När hon sa att han var oförskämd och gav honom kvarsittning så blev han jätteledsen för han hade ju faktiskt bara varit på toa haha..

Okej iallafall efter detta så körde Katie oss hem till Beck och vi kollade på B's basketmatch sen beställde vi kinesmat och kollade på tv hela kvällen och alla 4 bara pratade om.. allt möjligt.
Dagen efter vaknade jag av att Beck hoppade på mig.. mmmm jag är ju morgonmänniska så det var underbart... Not.
Vi åkte till Haigh's chokladfabrik och gick på tour, det var kul de slänger choklad över en där så man behöver inte köpa något.

När jag kom hem så hade Jane precis haft Netballmatch ( jag får inte vara med på matcherna än för jag är inte tillräckligt bra haha) mot ett lag där alla är tjocka eller efterblivna. Jane kallar det sympatilaget " alla får vara med"

På kvällen kom Charlie en kille som jag träffat typ 4 gånger men redan är bra kompis med. Ska lägga upp en liten film från igårkväll Där de pratar om hästar för ja.. Båda gillar hästar och rider och Charlie bor på en farm 20 min bort. jag vara tyst för det mesta för jag filmade och de visste de inte i början. Det vi skrattar om i början är att han sa att Janes tröja på en bild var ful och hon sa att hon fortfarande hade och gillade den. Sen var det en bild på när de red och en man som stod bakom ett träd och han sa något med " oh the pedofile behind the tree och det är hennes kompis pappa" hahah iallafall det var kul. Och om ni undrar om "were multicultural" grejen så är det internt och jag orkar inte förklara.
Edit: kollade nyss på den och jag blir ju fett dissad när jag kommenterar på saker haha. Och the game jag pratar om i slutet är en väldigt omogen grej vi 3 brukar göra. Mitt i natten så snor man koner från nån byggarbetsplats och spärrar av andra vägar och sen gömmer man sig för att se vad folk gör vissa är galna och kör rakt igenom, andra sitter och svär och vänder om. Det är kul. Btw om ni undrar över jane's tröja så är det den gamla skoluniformen de hade i primary school som hon brukar rida i.. hon har liite mer stil än så annars..





 

SAFARI PÅ LÖRDAG!

Kommentarer
Syster
2010-05-23 @ 11:15:59
kommentarkommentarkommentarkommentarkommentar!
blivande utbytesstudent 2011/2012 USA
2010-05-24 @ 11:56:51
haha vad roligt det lät när ni pratade :). stundtals när jag inte ansträngde mig för att höra förstod jag ingenting och jag brukar ändå va ganska bra på att höra, haha
2010-05-25 @ 11:15:01
RÖDA UGGS.

Det är något för en Aurora.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida