I like 'em big, I like 'em chunky. I like 'em big, I like 'em plumpy

YAAAY kommentarer! Jag älskar kommentarer. Haha jag skrev faktiskt inget internt alls i senaste inlägget, du kanske inte fattade bara;)
Och du som klagade på att jag bara gnäller om man frågar saker, jag blir irriterad om man frågar något korkat som " va ska man göra för o hamna på stranden och vid ett shoppingcenter" så kanske jag inte svarar att SÅHÄR ska man göra utan mer irriterat.
Lisa: Jag vet Max är den snyggaste killen i hela världen.

HmMMmm Idag blir det mer bilder från skolan:)
Gissa vem som fått sitt livs första detention? JAG!
Detention är INTE kvarsittning, det är bara en bestraffning. En vanlig är att sitta i ett rum på lunchen tillsammans med alla andra som varit naughty helt tyst. Eller plocka upp skräp från skolgården.  Jag satt tillsammans med 7 apsnygga killar så jag klagar inte direkt.
Anledningen var att jag försökt tigga till mig en kvarsittning från Mr Hooson för att det skulle vara en m,australiensisk upplevelse och jag har gjort alla möjliga saker för att få det men han har bara tyckt att det var roligt och denied me detentions och tvingat mig göra armhävningar inför hela klassen istället...
Iallafall idag var jag badass och hade på mig gympauniformen istället för formal och fel strumpor till gympauniformen. Om lärarna ser detta så måste de ge en detention så jag fick det haha.

I drama ska vi egentligen undersöka något via internet men Mr Penfold är lite.. off ibland så han sa att vi fick gå och jobba i dramastudion så vi lydde halvt och gick dit men vi jobbade väl mer på vår kreativitet än på arbetet..

Piccieees:


Harriett and mee in the costume room





HAHAHAHA vi härmade en tjej på skolan som heela tiden pratar om hur hon ska bli polis..



yummo




Dear heater. I LOVE YOU



Fick en bild med Jordon Tomopolous som är HUUR SNYGG SOM HELST bara att det inte syns i bilden. Alls.:(



Tori + Gemgem ( gemma)



Me and Gem med snygg-alex bakgrunden. Okej han är en sån som när han går förbi så ramlar hela magen ner i fötterna. Och gissa vem han pratar med ? Miiiig:D:D:D



Mel me and Katie¨



Psychologyy



Tom gör något



Guitar hero with my sisterrr



Om man zoomar in så ser man hur perfekt vi båda fick till dubbelnoten där:)

Btw förlåt för alla snyggakillar kommentarer i detta inlägg.

75 personer inbjudna till my going away party..

Auroraaa

Kommentarer
2010-05-27 @ 18:08:56
Fick inget svar i förra inlägget, antingen vill du inte svara, eller så missade du den, så jag frågar igen;

Hur länge har du kvar tills du åker? :) Och hur länge kvar i skolan?

Vad blir det för gymnasium sen?

Är något grymt avundsjuk på dig som är iväg!
Anonym
2010-06-05 @ 15:47:04
bäbisen är grymt läskig... :S
Maria
2010-06-13 @ 16:16:43
hahah jag vill oxååå till austrailen :D
Julie
2010-06-19 @ 12:43:20
hittade precis din blogg, något sent men ändå, så har suttit och sträckläst alla inlägg nu, hehe men guuuud vad jag är avundsjuk på dig! :P verkar vara hel kul att bo i australien, så nu har jag bestämt mig, det blir australien för mig också nästa år! haha tack för en suuper bra blogg och jätte fina bilder :D
Frida
2010-06-21 @ 15:28:45
läser din blogg ofta o måste säga att den är väldigt bra! ska åka till Australien nu i Juli också med Rotary, tänkte bara fråga: hur var första skoldagen? och vare svårt att komma in i skolan där alltså med vänner o så?:) Och fick du klara dig själv första dagen?
Syster
2010-06-28 @ 15:03:12
Du kanske skulle ta och skriva nååågonting på din blogg nu efter över en månads torka? Du har ju trots allt varit ute på ditt livs resa. Kram
eae
2011-01-06 @ 02:01:49
snällt att du skriver så om killen...

"han är snygg irl men inte på bilden"

väldigt snällt-.- :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida