Hey soul sister, ain't that mister mister on the radio, stereo the way you move ain't fair you know

Kort blir det idag for jag ska till gymmet och sen om en irriterande tjej i min klass har mailat powerpointen sa ska jag gora skriptet. Annars skyller jag pa henne imorgon om var grupp far skall.
I sondags var jag pa en Crows match ( footy) de hade forlorat 6 matcher och sjalvfortroendet var pa botten. De 3 forsta quarters var de vaaldigt average men sen i 4e Kurt Tippet ( min alskling)  kicked 3 goals! And its really easy to score points but to kick a goal  is harder. Umm so de gjorde 8 mal i sista quartern och vi vann med 104 - 54!! Det var vackert, vi grat lite och jag hade pa mig lyckomossan. Det var nog darfor vi vann plus att det var 7 matchen och 7 ar ett magiskt number. What else.. Joo justja jag kunde inte ga hela kvallen igar for jag skadade mig pa Netball. Kan knappt ga idag heller men det ar battre, jag ar ganska drogad om jag ska vara arlig. Jag forslet en muskel i laret nar jag hoppade for att fanga bollen och hela benet vred sig och det sa knak eller nagot och jag lag pa asfalten och lipade. Men nu ar det mycket battre och jag ska trana nasta vecka igen! Om ni undrar varfor jag ska till gymmet sa ar det bara for armar och mage, med lite mer codein ska det nog ga bra:)
Det blir bilder fran footy nar jag fatt dem skickade till mig och fran lite annat snart tror jag..
okok i'm off
auroraa
Kommentarer
clara
2010-05-13 @ 11:55:21
AUROOOOORAAA!! <3 miss you...
2010-05-13 @ 13:19:54
snart kommer du hejm <3
desse
2010-05-13 @ 13:54:24
Aurora goes sportig :)

Der skulle sömpillret åsa som bor på vilovägen sett...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida