Cause I don't care who i piss off yeah I'm a real big sinner sometimes i eat my dessert before my dinner

Hemma efter sleepover hos Gemma ( vilket innehöll oväntat och oönskat besök från den enda människa jag någonsin har hatat, to keep it short: besöket var från en som förstörde 3 månader av mitt utbyte och som vågade prata med mig som att vi var vänner. Det enda svar hon fick tillbaka var äcklade blickar.

Bortsett från detta så var det myysigt, vi skulle ha harry potter maraton men när jag somnade halvvägs in i första filmen så väckte hon mig och vi låg och pratade i timmar istället.

Janes häst har också stått på min fot vilket fick mig att vilja dö i plågor men han är söt.

Idag åkte vi till Ashleigh och spelade mario brothers på wii samt planerade vilka att bjuda på mitt farewell party. Åka hem? Ehhhh... Jag bor ju här nu..
Jaja nu måste jag sova, jag vet inte ens varför jag bloggade för det fanns ju inget att skriva om haha + att jag är övertrött och lyssnar på eurocop.

Allååååeeeeeööö

Kommentarer
2010-05-01 @ 18:14:09
längta som e tok te vi ska åka :D !!

Kom å bli hur bra som helst!

Elin
2010-05-01 @ 22:18:02
Är Gemma från Australien?
blivande utbytesstudent 2011/2012
2010-05-02 @ 11:38:25
din blogg är jätte bra :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida