All the cracks in the wall reminds you of things we said. And I could tell you that I won't hurt you this time, but it's just safer to keep you in this heart of mine

Blivande utbytesstudent till usa: Graattis du har givit mig den första vettiga kommentaren på LÄNGE. Och Den australiensiska accenten är bäst. Jag kan inte ens kolla på tv längre för jag tycker att den amerikanska är så hemsk. Inget illa menaat:)

Och btw så måste ni bättra er med kommentarerna, det är ungefär lika värdelöst att blogga utan att få kommentarer som att åka till Amsterdam för att få en kram..

SCHOOL IS DA BOMB



I love psychology. Especially when 2 of the hottest guys in my year points at meee:)



Josh.. ser ju typ ut som en gås där hahahah



Magnum Gold.. tycker den är mer kissfärgad än guld to be honest..



Maud and (ma)Tilda



Beeeen



Smart-Dylan + Hot-Max



PHILOSOPHY shame att Jane och Ms Ashton inte är med.. Båda sjuka idag men nästan hela philo klassen iaf:)

Jag gillar att alla bara ställde upp sig och posade när jag sa att OK its photo sesh now!

KOMMENTARER

Kommentarer
Blivande utbytesstudent australien
2010-05-25 @ 11:09:31
Ibland skriver du så internt så man fattar verkligen iiiiinte vad du menar :P Skitbra video förresten, blev dock lite förvirrad vid accenten, haha de var jätte svårt att höra vad dem sa!!!
2010-05-25 @ 11:17:20
Lucky you, min klass gör en mindre evakuering av klassrummet när jag tar fram kameran ..



Haha, Smart-Dylan var ju jättesöt !!
2010-05-25 @ 18:22:36
:ooo pojken max eller va han nu hette :ooooo dregglaaar
2010-05-26 @ 09:38:06
jag skulle ha åkt till oz, men nu blir det inte så och det är synd, för nu kommer jag aldrig kunna prata sådär fint som ni gör.



Max var HET.
Anonym
2010-05-26 @ 12:26:22
Men du gnäller ju bara när man frågar saker ..
2010-05-26 @ 14:56:39
Hur länge har du kvar tills du åker? :) Och hur länge kvar i skolan?

Vad blir det för gymnasium sen?

Är något grymt avundsjuk på dig som är iväg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida