A devastating backstroke, all the way from France. With shiny shiny cufflinks, a shirtsleeve to enhance

Mycket kort idag igen för om en stund så min förra värdpappa hämta mig och vi ska ner till Goolwa.
Veckan har varit nästan som vanligt. Igår tvingade de mig att spela house sport på lunchen vilket innebär att man tar på sig en house top , grön i mitt fall as im in Halstead och spelar mot ett annat house. Jag har alltid försökt smita ifrån det eftersom jag råkar vara sämst i alla sporter de har på skolan förutom footy men det spelar bara killar.
Iallafall gårdagens tävling var fotboll, jag och Beck höll på att gå och titta på prince vs moffat netball men jag hörde Miranda ( halsteads house captain) ropa mitt namn och jag viskade till beck att run NOW men när Miranda kom med ett väldigt desperat ansiktsuttryck och en grön tröja i handen och sa att PLEASE we need more players all you have to do is stand there! Så jag drog på mig tröjan och gjorde mitt bästa.. Tyvärr är det så att jag är antagligen sämst på fotboll i hela skolan och tyvärr så gillar folk att titta på house sport.. Varje gång jag kom nära bollen skrek de i mitt år och house att DONT BE SCARED OF THE BALL AURORA. Sen tyckte de tydligen att jag inte var tillräckligt dålig som defense utan satte mig i målet, ja vad bra då kan jag släppa in ännu fler mål.. Vilket jag gjorde men jag gjorde faktiskt mitt bästa. Efter andra målet skrek folk AURORA WHAT ARE YOU DOING. Fast sen bytte jag ut mig till planen igen och lyckades sparka bort bollen från någon och då applåderade alla och skrek GOO SWEDEN. På matten när jag kom sent så sa alla till Mr wicks att be nice to Aurora shes hade a rough lunchtime.. How many goals did you let in?

På gympan så sa läraren att vi skulle gå till Blackwood och äta Hungry Jacks.. Fint eller hur? Men det gjorde vi iallafall och för att vara duktig så köpte jag bara apelsinjuice medans killarna drack thickshakes och hamburgare och sånt.

På kvällen åkte jag till Josh och vi kollade på Charlies angels.


I engelska är Photoboot more interesting than connected text assignments..
Harriet, Maddie, Anthea and moiii
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida