This is for my peeps and the freaks in the front row

Allt är som vanligt, skola, kompisar och allt sånt. Den här helgen har det varit sverigeväder,jag insåg inte hur deprimerande det är när man haft sommar i 5 månader.

Iallafall jag har sett Pride and prejudice ( igen) blivit kär i Mr Darcy ( igen).
Det finns en bollywood version som heter Bride and Prejudice och den är sjuukt bra. De sjunger och dansar och mr collins motsvarighet "mr kohli" är det roligaste jag sett.

Just nu pratar jag med Josh om alla hans tjejer som ständigt ends up med att bli disappointments:

Josh

well the night b4 i saw her she was getting high nd shit

shes yucky

some of the shit she talks about fucking hell shes like a female me

not good

20:56Aurora

no one is more than enough

20:57Josh

no joke


mmm såhär trevligt kan man ha det...

Jag åkte till Goolwa och trots att det var svinkallt så boogie boardade jag och det var fint ändå.

Jag ska se alice in wonderland på torsdag någon som sett den, var den bra?

Aurororrororaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida