So come out of your cave walking on your hands and see the world hanging upside down you can understand dependence when you know the makers hand

Idag var en jättebra dag, jag vaknade och insåg att jag hade hela huvudet fullt av bomber, ropade till Andrew att " i dont think school today is gonna happen, good night!" Så han ringde skolan och sa att jag var jättesjuk ( om man inte är dödssjuk så kommer de typ och hämtar en) men migrän är verkligen sämst. Jag sov massa timmar vaknade och mådde bättre och gjorde kaffe.
De har förstört mig här, jag är världens kaffesnobb och att dricka vanligt kaffe hemma är ett big fat NO, jag ska spara till en sån kaffemaskin de har här. Jag har äntligen lärt mig att göra det näästan lika bra som Carolyn och jag är beroende.

Sen tog jag 2 tabletter som jag hittade och trodde att det var panadol for att det låg i samma förpackning så Andrew gav mig något annat starkt och han sa att med panadol så är detta effektivt och det var ju jättebra. Sen upptäckte jag att tabletterna som låg i min panadol ask var samma jag fick av Andrew och han typ oh.... Och jag kände mig som värsta knarkaren. Så han tvingade mig att dricka massa mjök och vatten och äta en banan + mackor för annars så kan det bli väldigt dåligt. Najs att jag är smart.

Resten av dagen kollade jag på TopGear när de körde i Afrika och den när de körde till Nordpolen. Vietnam nästa!

Nu orkar jag inte skriva mer och tyvärr jag har inga bilder så det var ju synd för er.

Arorrorossoapoqwejq bajs

Kommentarer
Elin
2010-03-10 @ 21:28:55
Vem är Andrew? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida