Let me tell you 'bout the birds and the bees and the flowers and the trees and the moon up above. And a thing called looove

Helgen var najs Minna följde med mig till Goolwa och vi hade det supermysigt, jag blev av med en bit av mitt knä och det ser äckelpäckel ut men det gör ingenting.

Idag hade vi drama excursion och det var en "brecht workshop" där vi lärde oss om Brecht och lekte lekar. Inte särskilt lärorikt men jag klagar inte! Lekar + lunch i stan eller matte business studies psychology english?? I thiink id choose option number one.
Sen när vi kom tillbaka satt jag bredvid ett av mina span i philosophy och hade diskussions forum medans läraren kollade efter hus hon ville köpa.

Sen var det Athletics Carnival, 3a i höjdhopp!

Okej bilder från earlier:





Minnaaa and myself



Another one




Beaach



Weee! Vågorna bakom mig är mycket högre än de ser ut, det var skitläskigt! Det var huur strömt som helst och framför mig reser sig en typ 1½ meter hög sand/lervåg pga strömmen och jag hamnar på den och den slänger mig av brädan så jag gör fulaste kullerbyttan och rev upp hela knät. Om jag får ett ärr så blir det coolt.



Svanar



Goolwa lock. Håller vattnet i den delen av the Murray



Pelikan



Coorong







Jag skapade!  Jag tycker den liknar Desse, lika tjocka ögonbryn typ.. Hittade inga tillräckligt breda dock




Krabban



Fisken



Dog walkies




Bajsupplockning



Volvoo





Andrew lyssnade på band på vägen hem haha.



Supporting Halstead as i should, mitt gröna hår är fortfarande grönskimrande trots 2 tvättar..



Jake is in Gooch. De förlorar allting men det är typ snällaste huset av alla, I like Gooch.



Gemma, also in Gooch



Sen sminkade jag dem så att man såg att de faktiskt var i Gooch.



Sen bestämde jag mig för att jag gillade Gooch så mycket att jag blev part Gooch (näsan kepsen)

Det var några från Prince ( blå) som hade klätt ut sig till avatarer,det var ballt.



Dylaan



Jaaaake



Sen bättrade någon på mitt smink



Sen gjorde vi Ben fin



Han var inte så nöjd när han såg resultatet



Drama excursion!! Me and grace



Jake W and Jake G

Okeej det var nog en miljon bilder nu förtjänar jag kommentarer.

hej svejs
Kommentarer
Syster
2010-03-23 @ 16:17:42
Han Dylan va snygg! :)

Jag gillar dig i grönt smink, kan du inte fortsätta med det när du kommer hem?
Elin
2010-03-24 @ 18:11:36
Hejsan! Undrar om du har varit i Melbourne och om du i så fall ville visa lite bilder och skriva om det eller nått? Är nämligen där jag ska plugga..

Gillar din blogg för övrigt :) Kram
Anders Lidman
2010-03-24 @ 18:24:34
Snart ses vi, räknar dagarna.

Kram pappa
Anna
2010-04-11 @ 13:01:22
Ser underbart ut! /kram från sverige
anna
2010-04-13 @ 01:05:24
vilket år går du i? :)
Frida
2010-04-14 @ 16:51:24
Hej! Jag funderar på att åka som utbytesstudent. Först var jag helt inne på att jag skulle åka till USA men nu har jag börjat fundera på Australien istället. Eftersom att jag har letat lite information om Australien men inte hittat så mycket så skulle det vara roligt om du kunnde berätta lite grann om hur det är att vara där. Du kan väl skriva ett inlägg om hur du tycker att det är och lite småsaker som man inte visste om Australien? Om du inte vill det kan du maila mig eller adda min msn om du känner för det. /mvh Frida
2010-04-15 @ 09:26:49
Gu va skönt de se ut att va. Här ha de bleve snöslask å jävligt. Varför svara du int på mitt inlägg på fejjan?
Anonym
2010-04-15 @ 13:07:58
Kan du inte berätta vad skillnaden är på senior och junior?
Elin
2010-04-20 @ 10:10:24
Har du slutat blogga? :(
2010-04-22 @ 12:52:51
Svensk massage. Hmm. Hmm säger jag bara.

AJAJAJAJAJ PÅ KNÄET, kan du gå ?!



Angående vtecknet så blir man typ mobbad om man INTE gör det här, haha.

Pusssss
Anonym
2010-04-23 @ 11:00:00
Hej! glad jag blev när jag hittade din blogg! jag ska själv åka till Aus i sommar och blir bara mer och mer taggad för varje inlägg jag läser!:) hur går det att skaffa vänner osv i början? är inte världsbäst på engelska, hur snabbt kommer man in i det?? måste man göra massor med föredrag osv??



ha det gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida