Five hundred twentyfive thousand six hundred minutes, how do you measure, measure a year?

Allååå.

Jag har världens äckelförkylning, i skolan vill de inte ens sitta bredvid mig för att jag hostar och nyser hela tiden.
Något som gjorde dagen ännu bättre var när någon skrek JUNKIE när jag tog panadol och en lärare drog in mig på the office och började förhöra mig om knarkinnehav och jag sa att I AM JUST HAVING A COLD FOR GOODNESS SAKE!!!! Och jag visade tabletterna och jag blev utsläppt. Bara för att på the public school röker folk på på toaletterna och exchange students har ju rykten om att vara galna.. Inte sant alls.

Lite Clipsal bilder nu, min kamera är död så jag lägger upp de få Céline tog:



 Det var ju ett bilrace som var huvudddelen egentligen men de flesta som var där gick för att se Hilltop Hoods.

Sen blev jag trött i benen och satte mig ner.. Mamma ser du mina jeans? Bli inte arg det är faktiskt Billabong så det slitna måste vara bra eller hur?

Här kommer bästa bilden! Okej så vi utbytesstudenter har ett skämt om att alla kommer bli feta och vi har dubbelhakstävling och vi har massa bilder där alla gör sin äckligaste dubbelhaka och Celine bad mig göra den så.. Det gjorde jag!
Denna är när jag sitter på nån random hög/full killes ( jag tyckte han var snygg så vi kallade honom för my boyfriend hela konserten) axlar



I Australien skulle man beskriva sig själv på en ful bild som en "douche bag" haha det är verkligen jätteäckligt men ja.. det är Australien.
Synd att vi inte fick med hans ansikte för han var jättesnygg.

Jag älskar mitt utbytesår!!!!!!!
Mamma och pappa kommer om mindre än 2 veckor nu:D

Alltså jag gjorde verkligen blondaste grejen någon vecka sedan. I Sverige så kunde lärare ge eleverna godis ibland från typ byttor på rasten. När jag satt på lunchen så kom en lärare med en stor låda och jag såg godispapper och typ Oooh THANK YOU och alla stirrade på mig, läraren stirrade och jag tittade igen och såg att det bara var just godispapper och skräp.. Han gick runt och samlade skräp för att vi inte skulle slänga det på marken.. Jag dog och alla kissade på sig för att det var så himla korkat haha.
Jag pratade med Céline om att jag blivit så mycket klantigare här ( jag slår mig seriöst varje dag!) och hon sa att I KNOW I HAVE AN EXPLANATION! Ni vet att man har balansen i örat right? Och i Australien så går ju vattnet ner i avloppet åt andra hållet så det är därför jag har dålig balans! För att vätskan i balansstrutet går åt andra håller och jag är inte van.
Jag ska säga det varje gång någon kommenterar!
 
Nu ska jag sova för jag märker att jag bara babblar på och jag har feber och mår bara allmänt rötet.

Aurora

Kommentarer
lippen
2010-03-17 @ 21:58:08
Hallå,har läst dina inlägg och du vet, hoppas jag, att jag beudrar dej. Njut av tiden abroad och berätta allt du vill när du kommer hem i sommar,Snyft.

Lippen
2010-03-23 @ 11:45:19
JAG ÄR I JAPAN DESUUUUU OCH JAG SOVER PÅ GOLVET OCH HAR BESTÄLLT MIN GRYMT FUL/SÖTA SKOLUNIFORM IDAAAAG !!!!!

Klockan är nu kvart i sju på kvällen i japan, lol.



Åååh, jag hade velat se boyfriendkillen !!

Krya på dig, jag saknar dig något helt otroligt, pusspusspusspuss ~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida