You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the wall as I fell asleep

Tillbaka hemma, det har brunnit i the hills idag, den närmsta var onkaparinga som är 10 min drive från mitt hus. Men den är finished nu och det var bara några träd och lite gräs. Anna har filmer från husbåten, man ser inte så mycket men man hör desto mer haha. Det bästa i en är när alla säger DONT PUT IT ON FACEBOOk och Anna sätter kameran framför vivi och säger just say something to the camera cause its going on facebook anyway och Vivi viskar "je taime" haha. Finns en när jag visar små grodorna också...

Imorgon kväll åker jag till Melbourne!! Det ska bli jättekul!!! Carolyn ska shoppa med mig och Katie ska visa mig runt när Carolyn jobbar.

Jag saknar redan utbytesstudenterna när jag kollar på alla bilder, alla länder i Europa känns så nära nu. Innan jag kom hit bodde mina bästa vänner 5-45 min bort med bil. 45 om jag hade otur vilket känes långt. Nu har jag mina närmsta ( förutom gbg såklart) i Tyskland, Frankrike, Belgien. Det är ju i min trädgård nästan. Brasilien är det enda som känns jobbigt långt och hejdået till Anna och Gabi nästa vecka kommer bli jättejättejobbigt..

Lite mer bilder från husbåten! Alla utbytesstudenter var inte där men alla mina favoriter var där så det var bäst.



Twister på en biscuit i vattnet är omöjligt



Farinaaaaa och hennes stoooora handduk, det syns inte så bra men vi är båda i den. Hon kan inte säga r utan bara skorra, hon säger W istället så vi kallar henne Fawina. Hon älskar det...



Gissa var Celine kommer ifrån:)



My best people



Efter en hel dag i solen ute på vattnet är man pretty much död. Alla förutom Celine, hon är galen, smalast i heela världen och äter som en häst, är uppe senast av alla och går upp 6 am för att åka vatttenskidor eftersom vattnet är bäst då.



Fawina Anna Moi Vivi



Uppdragen i båten efter ett smärtsamt rumpplask från kneeboarding



Me and my best frieendddd. Jeanne bor i Iu det uttalas ungefär som de ljudet man gör innan man spyr, jag sa det till henne hon blev jätteglad.

Jag vann en stor rosa gosedjurselefant i en såndär automat med gripklor som man aldrig vinner något ur. Eller ja, jag gav Anna 2 dollar och hon tog den åt mig.

bye byes

Kommentarer
2010-01-16 @ 22:03:55
Gud vad roligt det ser ut !!

Kom du upp på kneeboard ?

Jag har lyckats en halv gång, det är helt omöjligt.

Jag saknar dig, du ska bara veta hur tom tjejmiddagen hos Desse var.

Pusspusspusspuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida