Wait. OK, you gotta look before you go

Idag kom Jeanne hem till mig och vi gjorde typ ingenting. Satt ute lite och gungade i hamocken eller hur det stavas och kollade på twilight och åt croissanter.

När jag gick ut med hundarna idag såg jag en koala JÄTTEJÄTTENÄRA så jag sprang hem och skrek KOALA och hämtade kameran och sprang dit igen.





Jag ba en förbipasserande ta en bild! Världens äckligaste bild typ hej-jag-ser-skitfet-ut men jag har flera ursäkter! Det var 35 grader + att jag grät hela dagen igår + att jag är dunderförkyld + att jag tryckte in huvudet på bilden.

Imorn ska jag till Goolwa och se det sista av Tour down under som är Australiens svar till Tour de France.

Gabi åkte hem imorse också..



I will miss her



Kommentarer
2010-01-24 @ 17:40:41
Koalor är så gryymt söta!
Malin | http://malyn.se
2010-01-29 @ 01:02:13
ÅH, jag vill också se en koala irl! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida