Oh the sun is shining far too bright, for it to still be night.

Idag har jag varit ovanligt glad! Kom sent till ungefär alla klasser igen pga mitt skåpslås som jag "<3" inte riktigt va...
Koden är dum i huvudet, den fungerar när jag övar på den hemma, men inte när jag ska öppna mitt skåp.. Josh har skåpet bredvid och när jag fick rabies och nästan skrek att " ITS NOT WORKING!!!" Så slog han på låset så att snurran på den fastnade och det var helt paj! Han skrattade och sa "oops" och sprang iväg medans jag var tvungen att ha hjälp av typ 5 lärare att fixa det igen..

Imorn ska jag till Big day out, det ska bli JÄTTEROLIGT.




Före detta utbytesstudent från Danmark och jag som Lucia!

Auroooora
Kommentarer
2010-01-29 @ 09:44:50
Åh vad kul att du uppdaterade igen!

Jag har en fråga, var det svårt att få vänner där borta?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida