So come on, Jack be nimble, Jack be quick! Jack flash sat on a candlestick. Cause fire is the devil's only friend

Okej för det första! Tack så mycket ni som gillar min blogg! Själv tycker jag att jag skrev bra i början innan jag åkte och att den har blivit tråkig! Och Maria som frågade hur jag klarade att veta hur mycket farliga djur det finns här. Jag skulle verkligen inte kunna bry mig mindre! Ser jag en orm ( vilket jag har gjort 2 ggr hittills) så går jag ju inte klappar den liksom.. Samma med spindlar, här är de stora och håriga de ofarliga och de små de man ska akta sig för. Hajar och maneter? Näää Adelaide har massa vithajar men de är ju inte på stränderna direkt. Det enda man ska veta är att bada inte om stranden är tom. Vilket europeer gärna gör men det är tecken på dåliga saker.

Idag var första dagen av skolan, Jag grät när väckarklockan ringde, det var hemskt att vakna så tidigt.
Iallafall när jag kom till skolan kalastidigt var 0 personer där så jag gick till "mitt" skåp för att se om någon hade snott det och japp de hade de! Jag blev skitglad för jag visste inte vad jag skulle göra så jag vandrade omkring med min en miljon kilo tunga ryggsäck ( japp här har man skoluniform ryggsäck!) sen såg jag Jane och hon hjälpte mig fixa nytt lås hos Mr Anderson som inte sa något om mitt nagellack! Andra lärare typ slaktar en men jag är ungefär den enda han är snäll mot på skolan och ja, låset var en mardröm i verkligheten. Jag fick inte upp rabieslåset! Jag kom sent till ALLA lektioner pga det! Jag var den första som en ny lärare lärde sig namnet på för att jag kom sent till hans klasser för att jag inte kom in i mitt skåp. Kombinationen är en mardröm! Först typ klockvis till 23 4 gånger sen motsols till 9 2 gånger osv.. Jag dog

Sen skulle jag gå hem vilket tar en jäkla tid och Janes mamma körde förbi och stannade och sa att de skulle ta mig hem! Jag älskar Jane och hennes mamma de är bäst. Är alltid supersnälla och Jane är en sån som när man ser henne tror man att hon är snäll och blyg men när jag lär känna henne fattar man att hon är ganska insane.

Okej nu har jag inget mer att säga för jag är jättetrött, jag tog hem mitt lås idag och övade på att öppna det! Jag lyckades så nu får vi se om det får för sig att jävlas med mig imorgon. Det kommer det säker och då kommer Josh få slå mig i huvudet för vi slog vad..

Jaja talk to you latersss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida