I have found God on the corner of 1st and Amistad

Frågor först!

Hur mycket jag spenderar i månaden är vääldigt olika och beror på var du bor. Det är oftast runt 2000 i månaden men ibland är det mer utgifter och ibland mindre.
Japp Rotary organiserar en safari som går runt Australien i 3 veckor och det är det alla utbytisar säger är det bästa dem gjort i sitt liv! Den kostar ca 12.000 kronor, beror också på flygpriser från år till år.

Álla muskler i min kropp gör ont och är STELA, baksidan av låren är röda och mina kinder också. Detta är resultatet av en av de bästa helger i mitt liv!
Jag kan nu åka vattenskidor vilket är jättesvårt.

Jag är så trött att jag knappt kan skriva, om inte imorn så förhoppningsvis om några dagar kommer massa bilder från house boat weekend det var såååå kul!!

Imorn är fire risk catastrophic där jag bor så vi ska åka jättetidigt på morgonen med våra viktigaste grejer och komma tillbaka när det är lugnt.
46 grader + varma vindar är ganska illa.
Oroa dig inte mamma det är lugnt.



Anna moi Farina fördriver tiden innan vi blir picked up på Big W
Detta var mindre uppskattat av Big w's anställda..




Celines värdfamiljs husbåt såå fint!!


Jeanne Anna Celine Farina



Texas hold'em, Celine trodde att hon behöll sitt pokerface bättre med solglasögon.
Men gissa vem som vann om inte typ... Jag?:D


Jag hade inget säkerhetsbälte



Boating!

Så nu ska jag gå och dö i min säng kommer mer bilder senare

Aurororrreqjpwdflm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida