Crooked wheels keep turning, children are you learning?

Har inte så mycket att skriva om idag.. Ja det som ligger under smörklicken är väldigt opoppade popcorn nämligen majs.

Igår var jag hemma hos Jane som jag inte sett på evigheter och vi gjorde det vi alltid gör. Kollade på engagement rings och bestämde oss för vilken vi ville ha och bröllopsklänningar. Inte för att vi vill gifta oss än haha. Spelade Mario Kart, skvallrade, kollade på Harry Potter och facebook stalkade folk.
Vid 11-tiden körde hon mig hem. Jane får sina P's i februari vilket betyder att hon kommer kunna köra mig hem efter skolan! Gott

Idag ska jag till Marion med Ingrid och Emil och sen in till stan för Annas och Gabis hejdåmiddag. Jag får klump i magen bara jag tänker på att de ska åka. Tänk er själva, era bästa vänner åker iväg och ni vet inte om ni någonsin kommer se dem igen.
Imorn bitti åker vi till flygplatsen för att säga hejdå.

När jag gick ut med hundarna imorse var jag tvungen att gå upp innan solen ungefär så när klockan ringde kl 9 ville jag dö. Det var först när jag kom hem som jag insåg att jag hade tagit på mig tröjan bakochfram och ut och in och att jag hade på mig badshortsen istället för de andra.

Nu ska jag klä på mig och försöka vakna till Witch Doctor. Bästa låten

cfvyguuiphyfdri6sry vef72r+

Kommentarer
2010-01-18 @ 20:02:11
Kan informera den glada bloggerskan om att vakna nio är en DRÖMSOVMORGON för mig, jag börjar skolan runt åtta en sisådär varje dag.

Hej Samskole-schema-nostalgi.
Linaaaa
2010-01-18 @ 21:49:06
Jag vet va du menar! Så e det i min skola varje år! Förra året flyttade min bästa bästa kompis plus en massa andra av mina nära kompisar till USA och jag vet inte om jag någonsing kommer träffa dem igen. det finns verkligen ingenting värre!!!!!

MEN tack gud för facebook och skype :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida