All of the astronauts, champagne in plastic cups, waiting for the big hero to show

............och mer bilder

Vem-kan-få-in-flest-marsmallows-i-munnen-tävling
Celine vann,14 stycken och kunde stänga munnen. Hon älskade det. Flickan är 18 år, jag antar att humorn kommer med åldern.



Fawina rufsade om i håret på mig en sekund innan de tog bilden.


Gott



Farligare än det ser ut. The biscuits flög över varandra och man fastnade i folk och grejer. Det bästa var när Farina som var på den andra fastnade med huvudet under vattnet och benen runt min hals. Hej blåmärken och ömma ömma ömma armar



Germany Sweden Belgium Belgium France Brazil



Playing President and assholes, jag försökte förklara att det heter faktiskt neger och president men Shaun ( celines värdbror) sa att det fungerar inte i världens mest multikulturella land. He's got a point.


Random



France Brazil Belgium

3 inlägg på 2 dagar! Jag skämmer bort er

Åker till Melbourne imorgon jag bloggar när jag är hemma igen!

Kommentarer
Stina
2010-01-12 @ 10:11:59
Gud vad härligt du verkar ha det! Kan du inte göra ett inlägg om skillnaderna med att leva i australien än i sverige, vore jätte juk att läsa!!
Linn f13
2010-01-15 @ 21:57:09
Än sålänge går jag bara i sjuan, men jag vill åka till Australien sommaren jag fyller 16 - Som du gjort :D

Vet inte vilket "företag eller vad man säger" jag ska åka med bara! Det är två år kvar, men ändå!! Så jag tänkte fråga dig lite grejer..



Vilka åkte du med?

Rotary va? Skulle du valt ett annat företag om du åkt ett år till?



Den (ganska fula, förlåtförlåt) skoluniformen, kan man piffa upp den utan att man får världens utskällning? :D Typ, kavla upp ärmarna, förkorta kjolen och skippa kavajen?



Jag läste någonstans att man inte får "dejta" om man åker med Rotary, o_x !!

Om du skaffar pojkvän så kan du väl inte bli hemskickad till Sverige? Eller..?



Pratar du ren engelska, eller blir det typ "he are" & sånt ibland? Och isåfall, tänker australfolket mycket på det då? 8D



När börjar ni på skoldagarna?



Hur är dina betyg?



Kan du visa ditt schema? (a)



haha okej nu får det faktiskt räcka, pusshej.

Du har the best blog evvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah



linn f13
2010-01-15 @ 23:08:04
HAHA, jag kan inte låta bli! Måste fråga två onödiga saker till;



Är det som i filmerna, att man ska vara cheerleader och blondin? HAHA _

Och är killarna antingen är glasögonormar eller med i "the" skollag!? Jag har sett för mycket på teve.



Och hur tänkte du när du valde just Australien?

De flesta åker ju till USA nu, men jag vill också till Aus :D



Förresten väljer man ju distrikt med Rotary innan man får sin värdfamilj va?

Det borde väl vara superläskigt, jag vill hamna nära stranden med en shoppingcenter i närheten, tänk om man hamnar i öknen!? :o :o :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida