Weep for yourself my man, you'll never be what is in your heart. Weep little lion man you're not as brave as you were at the start

Good weekend! I fredags var det Swimming Carnival på St John's och man åkte i sitt House ( elevhem typ) ner till the aquatic center.
Jag simmade inte men jag var en sjukt bra supporter! Detta var första året någonsin som Halstead ( mitt house) inte kom sist utan 2a! Efter detta åkte jag med Hannah hem till hennes pojkvän och några andra från skolan som jag aaldrig pratat med innan för att göra ingenting tills Fringe opening började.  Det var runt 80.000 pers där och det var inte särskilt eventful men ändå kul på nåt sätt.
Morgonen efter väckte Carolyn mig runt 9 och sa att vi skulle till Goolwa nu, jag ville dö. Iallafall jag hade kul i vågorna och sen var helgen slut och vi åkte hem. Jag är svintrött så jag lägger bara upp massa bilder från Swimming nu.

De fyra houses på min skola är : Halstead gröna. Gooch röda, Moffat, gula, Prince blå.



Maud haha



Gooo Halstead!



It's Toooooom camp! Han är den galnaste människa jag träffat i mitt liv.



Katie & Gemma Goooooch



Maddieee



Hannah & Beck..  Hannah fick pris som bästa female swimmer! hon är huur snabb som helst

Hannah and Tilda



Dyyyylan! Det är han som är galen i all sport som finns, han vann alla sina race också. Han var överentusiastisk haha, men han är i Prince också, de vinner varje år.



Josh tyckte han var bra.  Jag sa att han inte var det och jag hade rätt för han kom sist hahaha.



Lockie haha. Han är bra




is a Halstead frog




Me and Jakeee.





Schnygggg



Sen tappade hon sina sunnies i typ.. avloppsvatten hahaha

Okej kommentarer nu för detta är stört många bilder!!!!
Något ni vill att jag ska skriva om? Och snälla inte typ " skriv om skillnaderna mellan Sverige och Australien" för det kan ni läsa på aalla utbytesbloggar om Australien för alla frågar det och det är jättetråkigt att skriva om

Aurorora

 

Kommentarer
anna
2010-02-21 @ 13:37:11
hiho har redan ställt denhär frågan men är inte sommarlovet i australien under våran vinter?? ooom de nu är så hur lång är den?



jag har nyss börjat läsa din blogg s¨å var det tråkigt/jobbigt att byta värdfamilj?(om du har fått gjort de) flyttade du till en annan stad eller bodde du kvar i samma? nu blev de många frågor haha, kram!
Anonym
2010-02-26 @ 00:14:31
hur smakar vegemite?
l.c
2010-02-26 @ 20:14:14
Varför valde du just Australien :)?
Syster
2010-02-28 @ 02:14:07
Du ar ursnygg pa bilderna! Foresten ar jag hemma nu, och jag kan anda inte skriva med åäö... Sopa ar jag..

Puss pa dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida