Throw your hands in the air like you're hailing a taxi

Jane's got her P's!!!! Alltså körkort! Jag är super excited, men hon måste vänta en vecka innan hon får köra med kompisar för hennes mamma. Iallafall det gör inget, vi ska åka road trips det blir najs.

Här är något jag hade i min dusch i förrgår...



Jag typ AAAAANDREW! THERE IS A SPIDER IN MY BATHROOM REMOVE IT PLEASE! Och han typ, oj de där är ganska farliga (= du kan dö) så han tog bort den.
Jealous much?

Okej what else... Typ inget.

Såhär ser min lunch box ut. Sverige är ju typ enda landet i världen där man får mat i skolan. Här kan man köpa hamburgare och sausage rolls och rent fett om man vill..



Jag tycker den är gullig, den är glittrig!


P.s jag gav min kompis Ben turkisk peppar och han började nästan kräkas haha.

Över and out

Kommentarer
2010-03-05 @ 09:15:45
Ofrivilliga husdjur, muuuums.

Hahaha, turkisk-peppar-effekten.
Desse
2010-03-20 @ 20:07:08
asså va fan är det där för djur. Fatta om jag skulle upptäckt det i min dusch hahaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida