Lavender's blue, dilly dilly. Lavender's green. You will be king dilly dilly. I will be queen

HmmMMMmmmm okej så sommaren och värmen fortsätter! Idag var det 32 grader och resten av veckan ska det vara runt 37-38 så jag fryser inte ihjäl då.
Idag när jag kom hem från skolan gick jag in på mitt rum, kollade vad klocka var från sängen och sen när jag tittade igen så hade det gått 2 timmar.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga allt är så normalt för mig nu! Från terassen såg jag en jättestor koala som ropade på någon och koalor låter verkligen hemska. Som sjuka grisar typ. Jag provade "carrubs" choklad första gången idag och det var det äckligaste jag smakat i mitt liv. Det är typ sån choklad man ger till hundar och diabetiker för att det är de enda de tål. Uuusch.

I skolan idag insåg jag att det faktiskt inte är särskilt långt kvar tills jag kommer hem. Det kändes som att en iskall hand vred om alla mina tarmar och jag vet att det finns några här jag verkligen verkligen kommer sakna.

På fredag ska jag på Fringe festival opening och det är något street party. Jag ska gå med Hannah och hennes pojkvän och Minna ska också vara där så det blir kul!

Andrew pratade om att åka till Melbourne igen men att kanske köra bil för att se mer, jag sa direkt yaay great ocean road! Så han håller på att titta på lediga dagar för att köra Great ocean road till Melbourne. Det var jättekul i Melbourne så att åka dit igen kommer jag ju inte direkt säga nej till.



I MISS GOOLWA! Jag vill dit nuuuuuuu!







Looong time ago, me and Louie at the footy

hbuoieruöowenqml

Kommentarer
2010-02-17 @ 18:17:25
Mmm, sommar, I want much yes.



Du åker snart hem och JAG ÅKER SNART !!!!!

Iiiiiih !!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida