Hej här kommer segertåget rullar in som technodrogen tryck på play vi sätter på den dansar som på - äh vi kör igen

Idag efter skolan åkte jag till Marion med Jane och det är ett massive drama på skolan nu. Jane har insett att hennes "bästa kompis" är en ganska hemsk människa och mobbare som förstör folks liv "serial bully" som hon kallade det och har nu pratat med rektorn och hon kommer antagligen bli utslängd. Jag trodde faktiskt inte att Jane var så modig för hon är medveten om att Emma kommer försöka vända folk emot henne och gråta för att få folks sympati och hon mår verkligen jättedåligt men jag känner Emma så väl att jag vet att det stämmer och hon har fått många att byta skola pga hennes mobbing.

En pinsam grej som jag och Jane gör VARJE gång vi umgås är att vi tar små häften med förlovningsringar i och beskriver hur våra ska se ut och hittar dem vi vill ha och om vi shoppar så går vi alltid till juvelerare och tittar på dem. Vi har helt olika smak hon vill ha en miljon diamanter på dem och jag vill bara ha en. Okej nu ska jag sluta prata om det haha det är bara så väldigt jätteintressant.

Jag är jättetråkig idag så det enda jag har kvar att berätta är att jag köpte ny ipodhörlurar idag.

Över och ut.

Kommentarer
Frida
2010-02-10 @ 23:35:09
Ville bara säga att jag gillar verkligen din blogg! ska åka till Australien nu i somras, verkligen jätte kul att kolla tillbaks i din blogg o läsa allt du har gjort :)
Anonym
2010-02-12 @ 13:40:27
nice blogg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida