And when the night to turns to day and all the lights they fade away

Bambaam. Idag är det 27 grader och kall vind. Inget kul! Det är fortfarande jättevarmt i solen med idag är sista sommardagen. Den här veckan ska det bli 36-38 grader så vi ska nog ner till Goolwa i helgen och jag tar alla chanser att åka dit som jag kan, boogie boarding är det bästa som finns.

Igår hade min kompis Maddie sin 16årsmiddag, ( här blandar de åren så jag går med 93or och 94or) och det var mysigt, efter det gick jag och några fler hem till Katie och tittade på fyrverkerier och åt glass. Det var faktiskt det bästa för av tjejerna som var på middagen var det mina favoriter som var hos Katie efteråt.



Gemma n Maddiee



Spoon and Tilda ( Hon heter Maddie spooner men det finns så många maddies att hon fick heta spooner eller spoon)



Tori and mee



Mad and spooooner



Maud me and Lucy



Maddie med parfymen vi köpt tillsammans till henne - Marc Jacob's Daisy sveindyr men det är hon värd. ( redan full av fingeravtryck från alla som velat lukta och typ ooooohhh i wish i was maddie tonight..)



Katie and Gem



Vixy ( löjligt smeknamn jag vet) and Tori



Tilda and Jaz



Tilda and Maddie



Maddie and moii



Walking to Katie's Glasspromenaden



Haha jag älskar den här bilden..

Nu ska jag göra kaffe! Carolyn håller på att göra mig till kaffeproffs, det är jättesvårt men hon säger att jag är duktig.

Aurora
Kommentarer
lippen
2010-02-28 @ 18:06:36
Tror du blivit proffs på mycket, inte bara kaffe. Känner knappt igen dej i ditt långa svepande hår. Är avundsjuk på dej som har värme och sol. Här hemma behöver du inte sakna annat än familj, katt och vänner.

Ha dé

Lippen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida