If I keep it up like a lovesick crackhead

Hellooo!
Susanna jag kan inte lägga upp massa bilder från mamma och pappas besök för de har de flesta bra bilder på sin kamera, kolla på dem istället!

Är på jäättebra humör ikväll!
Vi har haft drama performance ( lLving with Lady MacBeth en pjäs som handlar om en pjäs)  2 kvällar i rad nu och tro mig det är ingeet som hemma alls! Skolan är en del av ens liv på ett annat sätt här, har man sport så är man med i skollaget, eller om man är med i kören så kan man gå till skolan en lördag och öva i 4 timmar. Samma med drama, vi har fått gå in på helger och stanna efter skolan för att repetera inför pjäsen men det gör man liksom för skolan är inte bara ett ställe där man är 8 timmar 5 dagar i veckan..

Jag älskar min dramaklass! Om det är någonstans här som jag är heelt avslappnad och kan säga exakt vad jag vill utan att undra vad någon ska tycka så är det i drama. Förra året var det klassen lite annorlunda men i år är den perfekt för den är en blandning av KONSTIGA härliga och galet roliga människor.

Första kvällen skrattade publiken ihjäl sig och andra så var det mindre skratt men uppskattning av pjäsens meddelande på ett annat sätt.
Jag kommer sakna drama såå mycket. Några av de stördaste,roligaste och mest minnesvärda stunder har jag haft där. Physical drama förra året var knäppt och i år med en annan lärare som inte är det smartaste gud skapat men som bara vill så väl har det blivit så kul och väldigt annorlunda från allt annat jag gjort.

Bilder:



Mr Penfold går avbryter alla scener 30000 gånger så vi hade faktiskt aldrig gjort hela oavbrutet förräns the performance



Ben som italienska bilmekanikern Lenny/Luigi.. Jag vet inte vad jag kommer göra utan Ben i Sverige, han är en av de bästa jag har träffat. + att han gör världens bästa iced coffee



Backstageee:
Carly (som är en av de roligaste jag träffat. Först när jag såg henne när jag kom så dömde jag henne för hennes utseende men det var sååå fel. Vår humor tillsammans är bäst, vi ska ha en egen komedishow som ska heta Aurora & Carly Sexy Can I)
Jag själv, Sarah ( josh tvilling för er som vet vem josh är) och min australiensiska syster Janee som hjälpte till med smink för att slippa Netball training



Me and Sophie



Ben och någons stackars lillebror han hittade..



Harriett spelade ubertönt




Mr P: Everyone look pretty for the wall in drama studio please!



In character this time! AURORA LOOK BITCHIER!! Okaaay mr Penfold!



And now show how much you love eachother and drama!
Jag äälskar min dramaklass!!

( Uniformerna vi har på oss är INTE våra skoluniformer om någon trodde det)

Mamma pappa jag kommer få en kopia på filmen på pjäsen, jag lovar att skicka den till er!

Nu ska jag sooova
Kommentarer
2010-04-30 @ 11:28:11
Hahahah, vad kul det ser ut !!

Jag hade också velat se dig spela teater.

Saknar dig !!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida