If I go crazy then will you still call me superman?

Förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter! Jag hade tänkt att skriva ett jättelångt inlägg ikväll men bara för det så har nu technology startat ett krig med mig. Ett krig som jag måste vinna för annars kommer mitt liv inte vara värt att leva. Tro mig.
För att ta det kort: Jag köpte en vattenflaska när jag var med Jeanne och Vivi i stan, Jeanne ville ha vatten och jag sa Ok but quick cause i need a toilet! Och hon drack och stoppade snabbt ner den i min väska..... utan att vrida om korken ordentligt upptäckte jag när jag 5 min senare såg min kamera, mobil och ipod simma runt i väskan.
Min ipod har blivit tappad i vatten förut och återupplivats med hårtork så jag har hopp för den. Sen finns det ett ställe i stan som speciellt tar hand om vattenskadade mobiler så det är bra.
Kameran kan jag bara hoppas att den ska fungera. Jag förlorar inga bilder så det är ju tur men den var ju nästan ny!
Iallafall nu ska jag spendera kvällen åt att laga de 3 viktigaste sakerna jag äger ungefär.....
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer
Elin
2010-04-24 @ 20:46:19
Håller tummarna för att det fixar sig :)
desse
2010-04-26 @ 21:11:58
Din ipod har upplevt sina äventyr! men hade du kvar musiken på datan? annars kanske du förlorade lifehouse, gin blossoms och russinlåten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida