Where's the mini-skirt made of snakeskin? And who's the other guy that's singing in Van Halen?

Jaaag har klippt min lugg.  Jag var trött på att jag inte hade någon alls iom den var så lång och blev en del av mitt andra hår så när jag kommit ut ur duschen började jag klippa lite och sen kunde jag inte sluta så nu har jag någon slags hel/snelugg hade jag varit hemma nu hade antingen Mamma eller Susanna eller Desse och kanske Olivia dödat mig för att JAG ( jag ska inte försöka mig på något som helst inom kategorin handarbete för att vara kortfattad) ens tänkte tanken men det blev helt okej faktiskt, i needed a change.

Jag försökte ta en bild och genom kameran ser luggen helt stripig och mupp ut men eftersom det inte gör det i verkligenheten så bryr jag mig inte. Jag fick deja vu av känslan att ha lugg från när jag var 10 år, jag var den sista av mina kompisar som drog den åt sidan och det gjorde jag endast pga grupptryck.



Nu har jag fixat det så att det är mycket mindre snelugg och mer hellugg och mamma säg inte att "vad var det jag sa" för det ser inte alls ut som den typ av lugg som du vill ha det.

Nu ska vi på en babyshower down south och sen hem till David och Julie ( bra rotaryfolk) och kolla på semifinalen i footy, om Crows vinner går de till final. Detta är den enda sport jag gillar att titta på!
Det finns 2 Adelaide lag i AFL ( kan jämföras med Allsvenskan och det enda är Adelaide Crows och det andra Port Adelaide och port fans är ganska dodgy men är väääldigt passionerade vad gäller sitt lag.
Jag är ett Crows fan har alla här bestämt så nu måste jag se semifinalen ikväll.

Igår på stan såg jag en aboriginie och frågade Jane hey was that an aboriginie och hon typ SCHHHHHHH!!!!!!! If they here you say that they will KILL you!!!! Och jag sa att men jag frågade ju bara om det var det mn Jane sa att det inte spelade någon roll för de hatar alla vita europeer och vill döda dem. Det var ju fint.

Måste gå nu hejs

TACK för kommentaren Björn jag vet inte vem du är men kul att du gillar min blogg jag antar att du också ska åka som utbytesstudent någon gång?
Kommentarer
Olivie
2009-09-12 @ 08:44:46
Nej, men du lyckades ju nästan bra, du set söt ut !

På fredag är det Håkan, och jag saknar dig !!

På måndag får jag veta om jag ska åka, I have no hope.
Björn
2009-09-12 @ 08:52:48
Hittade din blogg på utbytesstudent.se :) Troligen kommer jag åka nästa år, men det är ju en evighet kvar...
Björn
2009-09-12 @ 15:32:56
Eller inte troligen, jag kommer att åka, men vad betyder alla rubriker du har på inläggen? Är det bara något random?
Lo
2009-09-12 @ 21:25:58
vad gulligt med babyshower! är de som på amerikanska filmer?
clara
2009-09-13 @ 11:36:55
fint med lugg!!
Lina
2009-09-14 @ 08:11:13
Älskar den sången!! Debbie hit the wall, she never had it all, one prozac a day husbands a cpa her dreams went out the door when she turned 24 ......... nothing has been alright since bruce springstein, madonna, way before nirvana there was U2 and blondie and music still on mtv her two kids in high school they tell her that she's uncool but she's still preoccupied with 19, 19, 1985. :P

Fint de va me lugg!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida