Lets do it like they do on the Discovery Channel

Haft en otroligt ohandelserik dag idag. Forst skulle jag gora fardigt mitt historiaarbete om varfor jag tycker att forsta och andra varldskriget egentligen bara var ett enda langt krig. Men just det ja, den finns ju pa min laptop SOM AR DOD braaa och det var due today. Jattekul verkligen. Sa jag la mig pa soffan och kollade pa Seinfeld, The Hills, Nanny,Playschool, Nagon motsvarighet till Bolibompa, Nagon svartvit komediserie som fick mig att somna, och tusen valdigt fula reklamer som alla slutade med "buy me, and you wont regret it!" och en leende kvinna.
Sen satte jag pa He is just not that into you som ar omvaxlande rolig och trakig.
Igar var jag pa Marion med Ingrid dar jag kopte badshorts och en bikinioverdel. Imorn ska vi till David och Julie och kolla pa The footy grand finals. St Kilda vs Geelong. Jag vet inte vad jag hejar pa Crows blev ju blasta pa semifinalen av Collingwood MAGPIES. Jaja det blir nog bra.
Soffan filten och nagra dussin piratkopierade filmer fran Malaysa kallar.




Marion igar. The food court. Det var en kulturchock forsta gangen jag gick in i ett sadant, en hel avdelning med bara snabbmatsstallen vagg i vagg. Mittemot mdconalds fick "nyttiga" hamburgare med fullkornsbrod och ofriterad kyckling = sallad. Dit gar vi istallet. Saaakert  jattenyttigt heehe.

Adios
Kommentarer
A
2009-09-29 @ 19:41:52
Keep the good work up! Älskar din blogg!
Mamma
2009-09-29 @ 23:36:20
Skriv Rorisen! Saknar din blogg - och DIG!!! Att få följa dig downunder i stort och smått och höra om våren nu när dagarna blir allt kortare härhemma och idag var det bara +5C imorse i Göteborg. Pussokram.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida