Inside a box, cut at the top to let some light shine in to remind me what I’ve done and where I’ve been

Idah har val varit en vanligt dag i skolan och allt sant dar.
Igar valde vi nya scienceklasser vilka borjade idag och the world we live in och biologi var fulla och de enda med platser kvar var fysik och kemi. Jag sa till mig sjalv att jag ater hellre nagot valdigt ackligt och gar med i billsy running ( springa fore skolan) an har de amnena igen sa jag sa jattesnallt till min forensicslarare att Please please Mr Naper can i please do forensics again please i'm Swedish??? Det gick bra sa nu gor jag om samma kurs igen men det gor inte mig nagot.
I year 11 ar inte science obligatoriskt langre sa det droppar jag nasta ar. Ledsen mamma men om detta aret inte raknas sa gor jag mycket hellre saker jag ar intresserad av an sitter och drar fram dna ur bananer eller raknar ut centripetalkraften fran nagot jag vet att jag inte kommer syssla med nar jag ar vuxen anda.

Min kompis Dylan ar galen. Han gor thriathlon och pa en dag cyklade han 140 km!!!! Och i sondags sprang han 18 km! Det ar vildmarksleden!! Nar jag fragar varfor han gor sa med sig sjalv svarar han bara att fitness ar hans thing. + att han gar till skolgymmet varje lunch, jag forsokte forklara for honom att man ater pa lunch men han gillar att lyfta vikter mer an ata sa jag gav upp. + att han jobbar och har traning varje dag och lyckas vara i the top of the year i skolarbete  och ar house captain for prince och ska pa moten varje dag.  Jag agnade ett stycke har at honom for jag maste erkanna mig sjalv impad. Jag trodde inte att det var fysiskt mojligt.

Iallfall efter skolan gick jag Gemma Lisa och Millie till the hot chips place vid skolan och kopte pommes frites fast alla kallar det chips har och det ar sana dar lite tjockare och de ar jaattegoda. Jag kopte en liten och heehe den var INTE liten. I helgen ska jag pa Rotarymote pa lordag och traffa alla inbounds och outbounds i mitt distrikt och Minnas distrikt! Det ar i Nunyara vilket ar ca 5 min fran dar jag bor, tycker det ar ganska otippat att de valde att ha det way up in the hills dit man knappt hittar nar de distrikten tar upp 1/4 av australien ungefar. Sen ska Minna sova hos mig och pa sondag ska vi aka till Ikea och sen till Glenelg och sitta pa stranden och ata svenska underbara saker och mysa. Ev bada fast det ska bli 17 grader och regna, burr sa det ar inte sakert.

idag efter skolan gjorde quiche for det var laxa i food tech och tittat pa harry potter. Elisabeth kompromissar inte som Gayl att jag bakar nagot jag hellre vill ha och sa skriver hon att jag gjort det jag borde haha. Men jag gillar Darryl och Elisabeth massa. Darryl far mig alltid att skratta for vi har samma ganska lame humor, man skulle "blind bake" pajskalet forst sa han sa att aurora you have to close your eyes now!! hahaha sa daligt.

Nu ska jag gora ingenting en stund.

Aurora
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida