Debbie just hit the wall, she never had it all. One prozac a day, husband's at CPA. Her dreams went out the door, when she turned 24

Jag skulle kunna döda för en Boost just nu. Jag hade en idag på stan med Jane men jag BEHÖVER en Boost Mango magic just nu.

Hade shorts på mig i skolan idag för första gången! Jag har använt såndär self tanning body lotion typ som gör att man inte blir neger utan bara blir av med likblekheten så det var trevligt.






GE MIG!!!!!!!!!!!!!


Det är jättenyttigt också de har inget extra socker och alla är low fat och det är mumsmumsmums

Iallafall Jane tappade sin mobil så vi sprang omkring och letade och ringde den fram och tillbaka hela rundle mall ( som inte är en mall utan en gata)
Sen ringde de från mobilen till min från Target och vi sprang dit från tågstationen hämtade den och sprang tillbaka. Det tar faktiskt ganska lång tid.

På tåget tillbaka upp i bergen ( yes tågen har äntligen börjat gå igen efter tusen år av ombyggnad och det är så himla mycket smidigare än buss!)
runt 9snåret var vi helt döda och hade världens sämsta humor, Jane kom på att Lidman betyder lockman på engelska, alltså ett lock och man vilket hon skrattade åt hur länge som helst och sådär som man bara skrattar när man är övertrött. Sen halvsov jag på tåget medan hon ritade jättefina saker på mina ben



Ett litet lock på "mitt" huvud. En "Lock"man hahaha isnt she funny...


Måste jag tigga om kommentarer i varje inlägg för att jag ska få mer än 2??????????

godnattzzzz
Kommentarer
Björn
2009-09-11 @ 18:26:16
Meh, tkr att det är svårt att komma på ngt att skriva, iom att jag inte känner dig, tycker bara att din blogg är grym :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida