This is the clock upon the wall, this is the story of us all, this is the first sound of the newborn child before he starts to crawl

Helgen har tillbringats i underbara Moonta dar Darryl och Elisabeth har sommarstalle och de fragade om jag ville folja med vilket jag gaarna ville, speciellt efter att ha sett vaderprognosen. Besviken blev jag inte, pa fredag kvall satt vi pa stranden och kollade pa solnedgangen och at rice crackers och dipp.
Sen pa lordagen lag jag pa stranden och koncentrerade mig pa att bli av med ackelblekheten och bli lite brun. Det gick sadar. Magen blir alltid jattebrun och hur ofta visar man magen spontant? Benen blev typ gula tillsammans med min b.u.s och ansiktet blev attackerat av fraknar. Som vanligt.
Fast det var jatteharligt anda for varen har bara borjat och alla sager att " your gonna die in summer" och det kanske jag gor men det blir najs anda.

Jag ska inte flytta till Brenda for hon hade fatt massa forhinder med sitt jobb, hon jobbar mycket helger och sena kvallar och hon trodde inte att hon kunde se efter mig sa mycket.. Det gor dock inget for mig for jag trivs jattebra hos Gayl. Nu far Rotary leta ny familj at mig men det ar okej.

Igar kvall sag vi pa Twlight och Epic movie. Alla jag kanner har sagt att " epic move suger! inte vard att kolla pa"  Sa jag fattade att jag skulle alska den, min humor ar valdigt simpel. Jag hade ratt vid flera tillfallen skrek jag i soffan  for att jag fick sa ont i magen av skratt. Darryl och Elisabeth skrattade nog ganska mycket mer at mig an at filmen. Elisabeth sa till och med " Aurora this movie is sick... I guess it fits you when i think closer though!" Jag gillar dem massor.
Det basta i filmen ar ju latt nar de ar pa godisfabriken, nar faunen ska visa runt i hans hus, nar de ar pa hogwarts och nar han ar med den dar bla tjejen och hon ska andra sig for honom. Nar han borjar skrika "unibrow unibrow!" sa blev det for mycket for min daliga humor och jag borjade hosta och ramla av soffan. Okej ledsen for langa beskrivningen men jag har inte skrattat sa mycket sedan april och var med Desse och Ellen och jag fick traningsvark i magen dagen efter.
Alla borde se Epic movie och fatta att den ar bra for den ar jatterolig.


Moonta beach:)


Mums



Detta ar at low tide vilket forklarar allt sjogras.

Jag gillar Moonta.

De tog mig ocksa till Ett Gelato stalle som drivs av en Italienare och hans skotska fru sa de gor sin egen gelato och scottish short breads. Mums! Hade nog den basta citronglassen jag haft i mitt liv.

Jag har gjort lasagne idag till middag som var laxa till baked goodies!

Adios!
Kommentarer
Anonym
2009-10-25 @ 10:37:06
Haha, det låter härligt allting! Jag vill se kort på Darryl och Elisabeth!

Imorgon åker vi, och det pirrar i magen så jag tror det bor en hel gräshoppesvärm därinne....
Olive
2009-10-27 @ 22:00:10
Haha, Aurora, din svenska har blivit så söt.

Ååååh vad mysigt, jag vill också ha värme och strand och citronglass.<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida