one two WARP WARP

Idag var det Muck up day pa st johns vilket betyder att det ar the year 12s sista skoldag da de far gora vad det vill.
Alla kom utkladda ( och hade verkligen lagt energi i det) Nagon hade en kanindrakt ( sag ut som en lisebergskanin fast vit) nagon var hallick, nagon kille hade klatt ut sig til hallickens prostituerad nagon var nord osv osv. Det var kul fast aren innan har de varit myckt battre for nu har skolan satt massa regler att ni far inte gora nagot dumt ni far bara kla ut er... Trakigt da ar det ju inte "muck up" day.
Aret innan hade de tackt en larares bil av post it lappar for att han ar kand for att alltid skriva ner saker pa dem for att komma ihag haha.




Sahar ser vi ut i skolan.
Kommentarer
2009-10-23 @ 21:22:50
Jag tycker mycket om färgkombinationen á la envis femårig unge ( jag-kan-klä-på-mig-själv )

Jag har höstlov nu, och alla löven är röda och orangea och gula och det är mucho finis.
Lisa
2009-11-02 @ 13:18:38
Du ä grymt vacker kvinna. Ja sakna du. Ja ha massor att berätta för du så kika på min blogg kan du läsa om allt som ha hänne här uppe. Ja hoppas verkligen att vi kan träffas i sommar?! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida