Jag ar for trott for detta

Ska till skolan om nagra minuter men har 0 saker kvar att gora sa det blir att blogga!
Igar hade jag de lite storre parlorhangena Ingrid gav mig, en san dar tofs med vita och genomskinliga kulor i halsbandet jag fick av Olivia + en ring jag kopte i Hahndorf.
Jag visste att man inte fick ha ring men alla har det anda sa jag tankte inte sa mycket mer pa det.
I science skulle vi skriva pa profilerna av misstankta/vittnen av vara mord och sa gjorde jag en pa mig sjalv och fragade Dylan vad jag skulle jobba som. Da svarade han som han svarat pa alla mina fragor att " Whatever you want it to to be:)" bara for att irritera. Vikarien ( vikarier har ar alltid andra larare fran skolan) sa da att " how about jewelrer"? jag tankte inte vidare pa det och sa bara Nae det vill jag inte. Och han typ nahe hur kommer det sig att du har sa mycket grejer pa dig da?
Och jag sa att well because I like it.
Yes but should you?
Jag borjar fa varningssignaler i huvudet nu sa jag spelar dum och sager yes why not?
How long have you been to this school?
Umm..... 2 months heheeeee  kortar ned med en manada sadar
Ohh well give me your diary.
Da tanker jag NEEEEEJ JAG SKA FA DETENTION VAD PINSAMT. Det har jag aldrig fatt i hela mitt liv.
Sa jag kommer dit halva klassen kollar for jag har aaaaldrig hamnat i trubbel just pga anledningen utbytesstudent.
Han fragar vem min home group teacher ar som latit mig ha detta pa mig och da fattar jag att Ms Isherwood skulle fa skit for att hon varit snall och latit mig ha det sa jag sager att Yes but ive only had this today and she was really busy this morning so she probably didnt see.
Oh is that so! Where are you from? Han menar vilken skola jag ar fran eftersom han inte hort min brytning an :) Jag ar battre pa engelska nu.
Och jag sager att I come from Sweden!
Da far han schiz och typ REALLY??? I WENT TO SWEDEN LAST YEAR I ABSOLUTELY LOVED IT!!!! I WENT TO STOCKHOLM AND GAMLA STAN AND BOUGHT PAINTINGS OF STOCKHOLM AND SAW THE ARCHIPELAGO AND ---------------------------------------------
Hela resten av lektionen.
Jag berattde massa om skolsystemet och var regering och han sa att han verkligen forstod att jag missuppfattat skoluniformen eftersom Sverige var ett sant fantastiskt land och Svenskar sa fantastiska sa da maste ju var metod vara ratt, (han sa detta stenallvarligt) sa nar klockan ringde sa han bara att have a nice day and read the pages about the uniform in the diary!! Hela klassen gapade och sa " oh my god i cant believe how you get away with EVERYTHING.
Ja vad ska man saga:)
Sa idag har jag bara en vanlig snodd och sma boomerangorhangen i silver jag fatt:) + ringen. Jag gillar verkligen ringen.
Justja vi har borjat med den rosa uniformsklanningen + rod rangerhatt.
Jag ser fram emot den varje dag...

Nu maste jag springa bussen har borjat bli tidig. Inte for att den har nagon tid den ska komma men jag har borjat fa bussinstinkt och idag kanns det som att den blir tidig.

Adios
Kommentarer
Syster
2009-10-15 @ 23:36:28
HAHAHAHAHAHAHAHA!
Evelin
2009-10-16 @ 16:05:56
Hahaha! Din blogg är så rolig!
kajsa
2009-10-16 @ 17:08:52
du måste lägga upp bild på den sköna färgkombinationen!
Hanne
2009-10-16 @ 19:09:24
haha, dit liv down under verkar jätte kul!
2009-10-19 @ 20:39:57
2009-10-19 @ 20:42:19
Oj, jag ber om ursäkt å halsbandets vägnar, men vad glad jag blir att du använder det !! <33



Tjusigt, det verkar vara praktiskt mycket att vara blond och svensk på din skola !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida