I played pretend between the trees, and fed my houseguests bark and leaves, and laughed in my pretty bed of green. I had a dream

Just nu bor jag med Brenda for Gayl har akt upp till Barossa for att ga pa nagon konsert med Rob ( som ar hennes kusin Heathers man, Heather bor pa farmen som jag har visat bilder pa innan men Heather ville inte folja med for deras barn ar bada gravida, den ena med tvillingar och den andra vanligt men bada ar forsenade sa hon vagar inte aka innan de har fotts) sa jag bor har under helgen.
Jag har gjort mycket mina 2 dagar har. Lekt med 2 underbara valpar, fangat varldens giftigaste orm i sitt giftigaste tillstand fast jag trodde den var ofarligt hehehehe. Det ar den inte. Skaffat akrylnaglar som jag ar kar i. I Sverige kostar det ungefar en miljon medans det ar billigt har typ 200 spann.
Jag har alltid korta jattefula naglar for att jag inte orkar fixa dem och har fetkomplex over dem sa nar jag sag priset i nagon liten kineshorna och tankte att det var vart att prova sa gick jag och gjorde dem. Det blev fiiiiint!!! har tagit bild med mobilen men det funkade inte att lagga upp av nagon anledning.
 Gjorde dem tillsammans med min finska kompis Leena. Ja mamma pappa hon ar riktig finska inte finlanssvensk.
De kunde inte fixa min sladd i Blackwood och det var fjantigt dyrt att skaffa en ny sa Callie ( brendas dotter) sa att hon skulle sno ett sladd fran sitt jobb at mig. Det var trevligt, nu kan jag lagga pengar pa att kopa bussbiljetter och fylla pa mobilen och fixa naglarna istallet.
Vad mer har jag gjort.. Jo jag har slagit superekord i Wii fitness pa hula hoop och sedan rekordet pa super hula hoop ha! Hardcore ar jag. Det ar rockring och sjuuuukt jobbigt. Jag var blot nar jag var klar och Brenda lag och skrattade i soffan for man ser otroligt dum ut nar man star pa en platta och forsoker att inte ramla av nar man vickar pa rumpan for att fa en gubbe pa teve i rorelse.

Sen sprang jag med Coco idag sa nu ligger valpen helt utslagen pa koksgolvet och snarkar som en tok.
Det ska bli kul att bo har, jag alskar Gayl men den har flytten kanns bra.
Jag och Callie ar valdigt lika och vi ska ga till stranden massa tillsammans och folja en diet och trana pa deras maskiner. Jag tror dock att jag ska kora pa wii fitness super hula hoop istallet for tro mig gor man det varje kvall 10 minuter sa motsvarar det typ 2 timmar pa magtranargrejen pa gymmet

Mer bilder fran District conference


Jeanne framfor de stora vincontainrarna. She wish typ


Fattar ni? LoL hahahaha. Okej kanske bara kul om man ar med



Fun times. Gabi och Celine


Celine Anna Gabi Moi

\
Dancinggg


France and Sweeeeeden:)

Lat som alla borde lyssna pa ar Dream med Priscilla Ahn. Min drog just nu.

Just nu haller en video pa att laddas upp! Usch det ar verkligen sant att kameran far en att se fet ut, jag har inte gatt upp mycket alls men anda ser det helt ackligt ut. Kan bero pa att jag brande mig i solen igar och ansiktet ar lite svullet efter det och att jag ar nyvaken men anda... Jaja ni far ge mig cred for att jag sminkat over det roda very well.
Nu gar jag och kor wii fitness medans den laddar.

Klar med det nu ar jag dod. Filmen laddat klart och ska lura ut hur man far in den har.



Okej trakigaste film ever men klaga inte

Adioos
Kommentarer
Hanne
2009-10-18 @ 16:54:24
Hej!

Varför valde du att åka som utbytesstudent till Australien? Jag har lite problem med att välja vad jag ska åka så skulle behöva lite inspiration (;

Ha det bra! /Hanne
2009-10-19 @ 20:44:07
JAAA, HEEEEEEEJ AURORRRAAA <333

Gud vad underbart att se dig, videoblogga mer !
2009-10-22 @ 08:22:08
Åh så kul med videoblogg! Du ser verkligen jättesöt ut:)
Maria EEEE
2009-10-22 @ 19:33:30
åååh gud vad underbar du är :D du typ slängde iväg den svarta hunden (puppy?) och alla vill nog höra din engelska. väntar med spänning :):):) och varför just tasmanien?

skönt att du fortfarande kan prata svenska . miss you!<3
Minnaaaaa
2009-11-03 @ 06:26:40
Hahaha kollade precis på din film x) så jävla röten. haha nee de va kul o titta :) längtar som fan tills vi ska åka till gayls huuus! men jag visste inte att du skulle till Tasmania din lyckost :o :o :o!!! btw, var det nu du glömde hunden på bordet ;)? nice bubbyyyy ily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida