Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Aurora, happy birthday to youuu

Nagra envisades men att sjunga Eva bara for att mina namn star i den ordningen i passet mamma varfor gor det det? Jag vill ha Aurora forst. Bara for att retas saklart.

Iallafall det var toppen! Jag vaknade av ett telefonsamtal hemifran, sen kom Gayl in och gav mig hennes present som var jattefin:) Sen kom Ingrid och vi akte hem till June och Terry dar mitt kalas skulle vara och blaste upp en miljon ballonger, nagra exploderade och hennes hund kissade pa sig. Stackarn.
Apropa hundar, Brenda som jag flytta till nast har 2 valpar som ar underbara. Btw 9 minuter kvar pa min fodelsedag nu.

Sen akte vi hem igen och fixade oss, jag hade pa mig den bla klanningen vi kopte i Paris som ar sa himla fin mamma for dresscoden var bla och gul:) Sen borjade det och de hade satt upp sana Happy birthday plastgrejer i hela huset det var kul.
Josh och Jane kom lite senare, av Josh fick jag nog varldens dummaste present men det var typiskt killar och honom att det var kul. Janes present kommer snart sa hon haha.
Iallfall jag alskar min Rotaryklubb, de ar bast. Terry hade satt ihop en dvd med bilder pa Sverige och de avslutades med en bild pa svenska flaggan Happy birthday we hope you have had a great day. From your friends a Coro Rotary Club. Och en jattefin tarta som ar en san pa film nastan. Ingrid tog massa bra bilder med sin fetingkamera jag lagger upp den nar hon skickat dem.
Min Rotaryklubb matade oss hela kvallen med bbq tarta och champagne och vin och grejer och det slutade med att jag Ingrid och Josh lag pa sofforna i ett eget rum och till slut pratade vi nog inte ens for att maten och alkoholen gjort sitt men det var jattefint! De sjong for mig ocksa, namnde jag att jag alskar min rotaryklubb? Fick varldens finaste presenter av dem
De hade gjort fairy bread vilket ar vitt brod med smor och strossel pa, de har man pa smaflickors barnkalas har sa de skulle de sjalvklart ha har ocksa!


Kommer battre bilder pa oss sedan:)



Nagra ballonger var vi tvungna att ta hem ocksa.. Detta er ungefar en tredjedel av alla ballonger finns i mitt rum just nu.


Pressies! Fran min arabbuddie Gus Barmada som inte kunde komma hade lamnat ett jattefint paket med ett mineralpuder foundation set!! For han tycker att han ar for gammal for att ga ut after dark haha. Jag gillar honom massa.
Fran Gayl ett par rosa orhangen som lag i den jattefina asken!
Fran Josh en medalj som ar tavla dar det star " Happy birthday you are great!"
Fran Ingrid ett par orhangen stora med parlor.
Fran Rotary ett jattejattefint halsband, jag ska ocksa fa ett presentkort till Marion WOHO hehe.
Imorn far jag ocksa en fran David och Julie nar vi aker till CLARENDON! Jag alskar clarendon! Det ar som en pytteliten gammal vinby langt upp och bak i the hills. Vi ska ata middag dar imorn pa en jattemysig restaurang dit det kommer ett kant aussie bluesband!!



Lite narmre, orhangen fran Ingrid, rosa orhangen fan Gayl det syns inte att de ar rosa dock. Och halsbandet fran Rotary. Alskar den lilla rabandsknopen!



Den lilla ladan fran Gayl, jag har lagt alla mina smycken dari nu!

Nu ska jag sova och det kommer bilder pa tartan och allt mojligt senare:)

Godnatt. Ja mamma jag tackade jattemycket!
Haft en fiin fodelsedag!
Kommentarer
2009-10-04 @ 18:19:49
Jag heter också Eva först och Fanny sen och ingen kan fatta att jag hete Fanny. Måste förklara om och om igen. Och på klasslistan står alla mina tre namn och ingen fattar att det är jag...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida