Australopithecus would really have been sick of us, debating how we're here, they're catching deer (we're catching viruses)

Idag gick jag upp halv 10!! Maste vara rekord for mig en ledig dag om man raknar bort da jag gick upp 4 for den dar bilgrejen.

Debbie kom och gav mig andra delen pa min fodelsedagspresent som var 100$! Wooo valdigt trevligt var det.
Nar Gayl kommer hem ska vi mata hur mycket vi ska ta upp pa min klanning ( wooho nar jag berattade att alla pa skolan la upp klanningarna sa erbjod hon sig att gora det:D:D skont att slippa ga runt som en nunna, kjolen kunde jag ju rulla upp det ar lite svart med en klanning)

Sen imorse forsokte jag locka haret lite, jag skruvade det bara och blaste med en hartork pa det, nar jag tittade pa golvet sedan var det uppenbart att det var ett misstag for det lag sma tussar av har dar som hade svartnat i andarna, smalt ihop och lossnat. Bra Aurora, satter eld pa haret. Men det gor inget for det syns inte pa haret.

Sen tog jag ut Wolfgang pa promenad, han ar varldens jobbigaste att ga ut med men bra om man vill trana sjalv. Sa fort han ser kopplet blir han knapp for han blir inte walked sa ofta utan han far springa fritt i tradgarden sa nar man tar ut honom blir han overglad. Han drar i kopplet och att ga langsamt ar helt out of the question. Han ska kissa pa precis alla trad och stolpar och ser han nagon annan hund MASTE han halsa annars gor han sana hundgratljud. Iallafall jag ska till Hannah ikvall och kolla pa film och hon sa att jag skulle ta med godis eller chips eller nagot och narmsta affar ligger i Blackwood som ar UPHILL!!! Hela vagen, ni som vet, tank er min gata sa brant ar det hela vagen vilket gor att det tar 35 minuter upp och 25 ner och valdigt snorkligt. Det ar ganska jobbigt faktiskt.
Sa jag band Wolfgang vid en stolpe pa woolworths, inte sa proffsigt eftersom jag inte riktigt vet hur man knyter fast hundar sa jag gjorde mitt basta, bad till gud att han inte skulle slita sig i ivern att halsa pa alla som gar forbi, gar in pa woolworths och koper en pase karamello koalas vilket ar det basta som finns och hubba bubba. Bara for att det var minst 2 ar sedan jag at hubba bubba.

Nervagen var betydligt mer problematiskt an vagen upp for att tvinga springa nerfor en backe pga en valdigt stor hund samtidigt som vi mots av ett par som ar ute med sina 5 ratthundar ar inget jag vill gora om. For att forsoka stoppa honom skriker jag NO WOLF NOOOO STOP SIT och allt jag kan komma pa, det hjalper inte och han springer over graset som ar blott, jag halkar och rullar nerfor backen, haller dock fast i kopplet, paret med hundarna har passerat och det kommer istallet en kinesfamilj som stannar och pekar och fnissar sadar so bara kineser gor och jag kanner bara att neeej ta mig harifran. Mina jeans ar smutsiga nu.

Det var min dag hittills och innan jag ska till Hannah sa tanker jag nog gora ingenting for jag ar trott fran promenaden och vi har kyckling i kylen.

Pappa jag ska gora dina supergoda kycklinglar kan du skicka receptet? Garna snart



Fairy bread, det vitaste brod du kan hitta med smor och strossel pa.


Min blagula tarta!! Alla ljusen blaste jag ut.


Ballooooooons

Imorgon aker jag pa min district conference langre bort i the hills, tillbaka pa sondag:)

Aurororaaa
Kommentarer
2009-10-10 @ 00:57:32
Tjusig tårta !

Har du fått mitt paket ?! :]

Saknar dig, pusspusspusssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida