Tu fais trop pitié, tu m'soules, vas-y parle à ma main

[i][c=13][b]Anna Fernanda-Eu te Juro eu te daria o mundo pra te ter aqui! !./b][/c][/i] säger:bfsbsbsfbsfsbfsbfsbfsbsfbsfsbfs

Leema, säger:

thats genious !! :: DDD

Aurora säger:

bfsbfsbfsbfsbfsbfsbfs

[i][c=13][b]Anna Fernanda-Eu te Juro eu te daria o mundo pra te ter aqui! !./b][/c][/i] säger:really creative isnt it?

Aurora säger:

very

[i][c=13][b]Anna Fernanda-Eu te Juro eu te daria o mundo pra te ter aqui! !./b][/c][/i] säger:bfsbsfbsfsbfsbfsbfs

Aurora säger:

bfsbfsbfsbfsbfs

Leema, säger:

fbsbfsfbsfbsfbsfbs

= Exchange student language


Imorn åker jag till Strathalbyn och sover hos Gabriela D'Oliviera Junqueria till onsdag och det blir najs.

Kommentarer
Moa
2009-11-30 @ 20:30:46
Hej! Din blogg är jättebra, jag är själv sugen på att åka nästa år. En sak jag undrar (känner mig lite smått stalkig nu)men jag har läst att du är laktosintollerant på utbytesforumet... är det svårt att få placering pga det? Är själv det men tycker inte att det borde spela någon roll och att man ändå kan åka?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida