Take my tears and that's not nearly all. Oh.... Tainted love

Anna: Låten är Heart of glass med ingen mindre än Blondie!

Nyss hemkommen från en underbar utbytesstudenthelg och har sammanlagt fått 3½ timmars sömn på hela helgen. Om man INkluderar att jag sov i bilen hem.

Det vi gjort är att paddla kanot ( det var guld) Inte för att jag var så duktig. Inte någon annan heller. Vi var inte så mycket i kanoterna om man säger så. Mera på, runtom och under men det var kul ändå!

Vi var i Calperum i riverland vid Murray river av någon anledning säger alla här " the river Murrie" jaja. Sjungit Singstar, jag var bäst av alla på 80's skivan. De andra kan liksom inte låtar som Karma Chameleon och Tainted love och Heaven is a place on earth. Så nu lyssnar jag på skit(dåliga)bra låtar som one love av blue och murder on the dancefloor av de andra låtarna.

Sen åkte vi buss till "hamnen" i Renmark vid floden där alla husbåtar var det var trevligt bara det att alla gjorde sitt bästa för att inte somna.

Celine bor i Renmark och hennes värdpappa har en bamsestor husbåt så vi ska dit helgen 8-10 januari och åka på floden och kneeboarding och grejer. Det blir fint

Sen målade vi våra egna boomeranger med aboriginietecken! Jag är då inte bra på att måla så man skulle lätt kunna missta min för kladd på en träbit men jag försökte iallafall!

Nu kommer bilder istället.

 



Eh ja vi var som sagt inte mycket I kanoterna.



Det goda





Här fick jag veta att det brukar simma ormar och jag trodde att jag såg en. Fast det var en pinne.


Hårig spindel till middag någon?


Min Boomerang! Vi skulle berätta en historia med aboriginietecken.



Danmark + Brazil!



Jag och Anna eh lekte en eh lek..... Inga detaljer



The creek



Farina! Eller Miss Mildura som vi kallar henne. Hon bor i Mildura som ligger på gränsen till Victoria och South Australians "hatar" Victoria så det är ett skämt.



Nu är jag dödens dödstrött

Aurooooooora

Kommentarer
Mams
2009-11-22 @ 21:03:49
Hej min älskling! Din boomerang är underbar och du med. Verkar som ni haft en riktig toppenhelg. Tänk vilka fina gemensamma minnen ni får för livet. Njut av värmen och ljuset för här hemma är det vått, rått och grått.

Pussochkram
2009-11-22 @ 21:41:04
Anonym
2009-11-22 @ 21:42:34
Åh, kanoter, det får mig att tänka på klassresan. Mmm, not.

Vad fin din boomerang blev !

pusspusspuss
Anonym
2009-11-22 @ 21:43:27
Åh, kanoter, det får mig att tänka på klassresan. Mmm, not.

Vad fin din boomerang blev !

pusspusspuss
Lisen
2009-11-23 @ 17:24:45
otroliga nyheter. ja fick för mamma, så fråga din mamma nu! :o
Anonym
2009-11-28 @ 12:41:39
Denmark var ju söt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida