Smoke surrounds her perfect face and I'm falling

Till Wonderer ( jag ogillar namnet haha): Jag förstår vad du menar men tycker ändå att det ar lite dumt. Hur kan du säga skona dina föraldrar från en främmande människa i huset? När du åker så kommer ju du vara den främmande människan i någons hem. Åker man med Rotary så ger du dina föräldrar en aning om hur du har det när de har en/flera utbytesstudenter som är borta från allting. De upplever lika mycket en ny kultur som du gör. Självklart kan det vara svårt att förstå sig på det annorlunda men det finns ingenting man inte kan ta sig runt. Plus att TRO mig du hittar ingen bättre organisation än Rotary.

Idag gjorde jag sallad till fisken till middag. Jag gör aldrig sallad jag förstår mig inte på det men det blev faktiskt gott!! Solrosfrön, walnöt, isberg,soltorkade tomater, vanliga tomater, böngroddar, råa sockerärter olivolja salt och peppar TAMTAMTAMTARRARAM!! Ni kommer nog aldrig mer hitta en människa som skryter om att ha gjort sallad.

Idag åkte vi till Unley pool för att simträna, Gayl brukade simma så hon flög fram och tillbaka som en bläckfisk och efter 20 längder på 15 min utan att stanna gick hon tjurigt upp för det var tydligen dåligt. OKEJ.

Sen ville jag se henne dyka och det splashade huur mycket som helst för det var ett racedyk som när man bara planar på ytan liksom och sen när jag satt på kanten helt utmattad i värmen kom en av livräddarna och frågade om jag hade kul simmandes med min mamma och jag orkar inte rätta folk när de tror det. Det är ju bara logiskt ofta de skulle tänka  " oh there's a swedish exchange student and her host mother" så jag sa ja jag hoppas det hjälpte något och han sa att hahahaha i saw her dive that was soo funny, yours looked allright though. Snälla de är här.

Öööp. Idag i History hällde jag vatten på mitt huvud för det finns ingen AC där inne och råkade klämma lite för hårt så jag var GENOMBLÖT och alla typ haha you dont dye your hair do you?

Aurora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida