She's got her halo and wings, hidden under his eyes. But she's an angel for sure, she just can't stop telling lies

AHHHHGRFEUYWBL<IMHROJKP">L. Ar det inte ironiskt? Precis efter att jag forklarat min karlek till min iPod sa dor den. Kapput dod, lever inte. Sa Acce OCH iPod ar oanvandbara. Jag overlevde utan laptopen men utan min musik ar jag inte hel.
Sa nu har jag ringt runt till alla stallen i hela adelaide som sager No we cant fix your ipod because we suck ungefar. Meeen sa hittade jag ett stalle dar det mitt i all information star" ipod repairs welcome" Dit ska jag aka. Och sa hittade jag ett stalle dar jag kan fa en ny sladd till min dator.

Jag ar lycklig aven om det innebar att jag maste aka buss utan the killers till och fran skolan sa ar det vart lidandet.

Mina nya amnen for nasta lasar ar:

Maths applications
English communications
PE/Private study
Business studies
Philosophy
Psychology
Drama

jag fick allt jag valde forutom drama. Nar han sa drama sa jag NO PLEASE CHANGE ANYTHING!! Han sa well there is Maths unit F ( matte for galna manniskor som GILLAR det och kan losa knappt svara problem) Physics, and IPP.
Ipp ar nagon datagrej.
Jag vill verkligen inte ha drama igen.
Sen sa han oh! And there is elective PE vilket innebar att man har gympa 5 ganger i veckan. Detta var for mig varldens basta nyhet for PE har ar roligt. Kan ni fatta?
Sa jag blir overglad och typ yees yeees PE PE PE PE!!! Och sen sager OH I am sorry but that class is full...
Mitt enda hopp ar att nagon far fnatt och typ HMM jag tror inte att jag vill ha roligaste amnet i skolan jag vill rakna ut tyngdkraft och Newton istallet. Att nagon byter till drama finns inte.
FUN

Drama nasta ar kommer formodligen bli battre eftersom vi kommer gora pjaser och inte physical drama nar man ska uttrycka allt med kroppen och BE CELLOFANE! Men det far inte vara for bokstavligt utan man ska gora allt konkret abstrakt.

Vi har uppvisning nasta vecka som heter Struggle, det finns posters i hela skolan om det aven om det bara ar for foraldrarna " I just want to show the school that you have accomplished something!" Det basta i den ar nar vi springer runt med sanglakan och kastar dem pa varandra till ett stycke av Pavarotti. Notera att uppvisningen borjar med musik som later som en blandning av Michael Jackson och Nine inch nails.

Mr Scobie, engelsklarare pa skolan var vikarie for Forensics i onsdags och jag blir jattenervos. Han jagar mig namligen for att han vill att jag ska borja segla med skolans seglingslag pa LORDAG MORGNAR! You wish jellyfish.
Inte bara det utan ocksa det att segling med skolan ar social suicide.
Iallafall, Dylan tycker att detta ar jattekul sa nar jag forsoker gomma mig bakom bockerna skriker han HEY IS THAT AURORA?? AURORA WHO Sails? Jag forsoker vasa shut UP Dylan PLEASE.
Nar han ropar upp namnen sa noterar han inte mitt sa mycket och jag tror att jag kommit undan.
Efter 10 minuter sa skriker han AURORA!!!!! Dylan och Hayden vander sig om och ler jattemycket och jag svarar Yes?
Brighton Yacht club opens in 2 weeks. We sail saturday mornings, are you free saturday mornings?
Jag sitter tyst i 2 sekunder och det enda jag far fram ar " No" I am sorry.
But i am going to sail with Mr Napier.... OH so you're going for the big boats hey?? Umm yeah i guess.
Sen pa assembly sa rakar jag sitta utanfor linjen och mr scobie sager " she cant even sit right, the so called sailor" han skojade men jag tror faktiskt att han var lite bitter. Ingen vill segla.


Tur att mina helger framat ar uppbokade for annars skulle jag fatt det sa sjukt trakigt, alla har utegangsforbud fran och med nasta helg eller nagot for att de maste plugga for exams.

Nu ska jag ut Wolfie for a walk vi hores. I nasta inlagg kan ni fa bilder om nagon ar snall och kommenterar.

Kommentarer
Anders Lidman
2009-11-07 @ 11:47:12
Hej lilla gumman,

Matte F, gympa 5 ggr i veckan och mycket segling, det tycker jag låter kanonbra. Varför segling har så många minustecken fattar jag inte, så är det ju inte annars runt om i världen. Trist med din iPod, jag hoppas den går att fixa. Det här var första gången jag skrev, men nu spräckte jag nollan.

Pappa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida