Please turn me on I'm Mr.Coffee with an automatic drip

Saa vad har jag gjort. Lordag morgon akte jag till en rotarygrej med min klubb som ar deras annual plant sale dar de saljer blommor for att fa pengar till valgorenhet och klubben och sant. Jag gillar att gora Rotarygrejer men detta var trakigt! Jag var dar i 3 timmar och det jag gjorde var att titta pa nar Debbie och en kille som ska aka till Switzerland nasta ar grillade korv och gav folk vaxel och sorterade alla mynt i sma hogar. De trodde att jag hade ett tvangsbeteende men jag var bara uttrakad haha. Efter det traffade jag Minna i stan varifran vi akte till Glenelg och lag pa stranden en timma. Sen taget till Gawler dar jag traffade hennes nya vardfamilj som ar supersnall. Ar sa himla glad att hon trivs nu for hennes forra familj var helt ding med typ 20 barn och knappa vanor. Vi akte till en forlovningsfest pa kvallen en stund och det var trevligt for det var barn till paret dar ocksa + att det fanns heliumballonger och att andas in helium och prata ar typ det roligaste jag vet sa det var annu ett plus. Idag blaste vi upp baddjur och lag pa dem i Minnas pool hela dagen ungefar for det var 37 grader och det var saaa gott. Har finaste brannan pa bennen dar ovansidan ar brun och baksidan ar vit haha. Krokodilen jag lag pa blev min basta kompis aven om han vallte nar jag hade det som skonast. Usch jag blev sa arg att jag ville skrika nar jag var nara att somna dar man guppade runt i poolen och hunden hoppar i och det blir vagor so krokodilen tippar over. Minna var jattebitter pa ena hunden for hennes mamma hade skickat massa svenskt godis over som hon hade pa golvet i sitt rum. Hon hade glomt att stanga dorren sa hunden gick in och at upp allt! Hon hade gratit och jag forstar henne. Om Wolfgang hade gjort det hade jag inte matat honom pa en vecka. Nu kom middagen och ikvall kommer andra delen av Wuthering Heights ohhmajgad vi hors Aurora
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida