Let me wrap myself around you, let you show me how I see. And when you come back in from nowhere, do you ever think of me?

Men det är kallt när det är 23 grader för mig eftersom jag haft 40+ ett tag innan det fattar ni vääääl.

Igår var jag med Jeanne och Gabi i stan och vi skulle sett New Moon men det gick på så dumma tider så det gjorde vi inte utan vi gick runt i stan jag skaffade nödvändiga saker + världens ballaste tröja med en bild av South australia som det står " heaps good" på heaps = vädligt aussie ord. Jeanne och Gabi gjorde också det fast i andra färger.

Det var en väldigt fin dag.

Sen idag var det History exam och jag tänkte att fint im screwed on this one men det var jag inte! Det var svårt men inte så svårt som jag trodde.

Den första uppsatsen om slavery gick jättebra tack vare arbetet jag gjort om det tillsammans med Julia på sam! Tack Julia tack SO-karin tack pappa och tack wikipedia.

Den andra uppsatsen om apartheid och varför den var dömd att falla pga sin egen natur var helt okej men det var svårt att formulera sig på engelska.

Sen en sources analysis var också ganska bra tror jag.

Nu till det pinsamma vi satt i chapel där  allt man gör hörs och ni vet när man dricker och vattenflaskan trycks ihop och sen smäller när man trycker ut den? Min var tvungen att göra det 10 gånger högre än vanligt och så ekade det i hela chapel. Jättefint när man sitter och alla i hela salen vänder sig om för att kolla vem det är. Detta hände 3 gånger också. Sen efter vattnet blev jag helt hysteriskt kissnödig och räcker upp handen och när jag får gå på toa så måste jag såklart välta bänken så att alla 200000 papper och häften och vattenflaskor och pennor åker överallt jag ser Lex skratta åt mig och göra tummen upp. Det enda bra med detta är att jag gick ut väldigt fort och skämdes på toan istället för chapel.

Jag fick mina Big Day Out tickets av Katie idag! I am excited det ska bli superkul!


Weee jag ska se Muse + Eskimo Joe at LEAST!

Nu regnar det. BRA mindre chans att jag brinner upp i sommar då.

Adios
Kommentarer
Elin
2009-11-27 @ 17:57:36
ÅH NEJ! MUSE? Såg dem precis i köpenhamn, är suuuuper avundsjuk på dig nu. Men, you will love them
Anonym
2009-11-28 @ 18:23:53
Fina bilder.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida