I've packed my case, I've checked my face, I look a little bit older, I look a little bit colder

Sedan jag kom till Australien har jag inte lyssnat lika sjukligt mycket pa mina djupt alskade The Killers som jag brukar.  Nyss fick jag dock en langtan efter Brandon Flowers rost. Aven om latarna ar fantastiska sa skulle de inte alls vara lika bra om inte han sjong dem med sin malbrottsrost.
Jag upptackte att jag missat att verkligen lyssna pa 3 fantastiska latar vid namn For Reasons Unknown, Bones, och Under the gun. Mina favoriter kommer for alltid att vara When you were young, Read my mind, Tidal Wave, Smile like you mean it, Romeo and Juliet ( aven om det inte ar de som har gjort den sa tycker jag att de gor den battre an Dire straits vilket manga far hjartattacker av nar de hor det) + saaa manga andra latar som jag alskar men dessa kommer spelas varmt pa min alskade snart 2 ar gamla iPod som genomlidit en hel saker bland annat att tappas i toaletten. Jag trodde att han var dod och det var hemska 24 timmar jag gick igenom och jag insag pa bussen till och fran skolan att livet inte var okej utan honom  sa jag hartorkade honom en hel kvall.  Jag satt bredvid t.o.m nar Grey's Anatomy som jag alskar och till slut sag jag vattenpolen bakom skarmen minska och minska och nar den forsvann sa satte den pa sig sjalv!! Det ar vid sana tillfallen man borjar tro pa gud.

Valdigt random inledning men jag kanner att min iPod fortjanar ett litet hederstal efter allt vi gatt igenom tillsammans.

Idag var det ackelvader! 16-17 grader mulet och regn. Depressionsvader! Det var ju for bovelen 35 grader igar!!
Jag vet inte vad jag ska skriva for jag far aldrig kommentarer langre sa det ar skittrakigt och mina inlagg blir ocksa trakiga for att jag inte far nagon respons pa det forutom av typ mamma.

Jaja nu ska jag bara saga nagra kloka ord. Ni som funderar pa Australien men inte "vagar" for att det finns farliga djur tycker jag ar fjantiga. Samma sak som att inte vaga aka till Sverige for att det finns socialdemokrater dar HAHAHA nej forlat skamt asido jag ar jattetrott och har kollat pa nyheterna i en timma nu.
Om ni anda ska ivag varfor inte aka sa langt bort ni kan? Bara for att de har vastkulturen och pratar engelska som vi ocksa kan betyder inte att det inte ar en utmaning. For det ar utmaning ni vill ha eller hur?
Ak till Australien.

Jag ar soo excited for the following weekends! I helgen ska jag till central market och kopa OST jag saknar det sa mycket. Sana dar fula gummiostar folk ater i sverige finns inte har som tur ar! Tror t.o.m jag har atit battre ost har an i frankrike om jag ska vara helt arlig.

Helgen efter det ar det the Christmas pageant i adelaide och den helgen ska spenderas med min brasilianska Gabi hos mig, i Adelaide och i Strathalbyn dar hon bor det blir najsss.
Helgen efter deeet hmm.. JAAA Da ar det utbytesstudenthelg!! Helgen efter det ska jag till Carickalinga med Gayl och David och Julie och dem formodligen efter det ska jag till Sydneyyyy och halsa pa Sarah sen efter det kommer min kara susterr och Johanna.
Cool beans

Nu ska jag kolla pa tv och vanta pa att min pappa ska logga in pa skype
Aurora
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida