I never really gave up on, breaking out of this two star town

Helgen var helt otroligt ohändelserik men jag uppdaterar väl ändå.

Eftersom vi skulle ha åkt till Carrickalinga där Gayl skulle köpt ett sommarhus men lång historia kort hon drog tillbaka kontraktet och hon sa att this house just wasn't mean to be, there will be another one!

80% av mina kompisar skulle till Stirling christmas pageant för att se på den och sen på kvällen bli totally smashed. Skulle varit kul att följa med och se the pageant för det är mycket er hemgjort i småområderna än i stan och kvällen hade varit rolig också men även om jag inte hade gjort något och varit med fulla människor runt mig och polisen ( som alltid är där) hade gjort tester så hade det iinte varit bra alls. Så jag stannade hemma istället, det var okej det med.

Idag började dåligt. Jag vaknade, såg att senilkatten har kissat i sängen kl 9 på morgonen så jag går upp byter lakan, slänger ut katten ( 22 år man får ha lite överseende) och lägger mig igen. Sen så tänker jag att mm jag kan ta Wolfgang på promenad! Efter 10 minuter bajsar en magpie mig i huvudet och jag känner hur hatet mot fågelfan strömmar i hela kroppen och hade jag kunnat så hade jag stampat den till döds men det enda jag kunde göra var att se på när den kraxande/jamande flyger iväg.
Wolfgang är väldigt svår att gå eftersom han är 10 gånger starkare än mig och han drar sjukt mycket i kopplet + att det var blött ute så jag halkar och landar inte liksom på låret som man brukar utan duns rätt på rumpan, bilen som kör förbi tutar och jag ser att i bilen sitter ungefär alla snygga killar som gick ut yr 11 och jag vill bara dö med mitt fågelbajs i håret och blöta rumpa.

Nu så ligger jag i sängen och ska plugga till min maths exam imorn som kommer vara skitsvår så det blir kul..

MEN efter min exam har jag SOMMARLOV!!! Gott.



Me and a baby blue tongue lizard at the farm
Kommentarer
Anonym
2009-11-29 @ 12:36:19
HA HA HA HA HA HA HA
Syster
2009-11-29 @ 12:39:06
Skrev foregaende.



Och sa igen.



HAHAHAHAHAH

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida