Down to the ocean, it's only water and sand and in the ocean we'll hold hands

39 grader och sol är himla fint... OM MAN KAN SVALKA SIG vilket vi inte kan i hälften av klassrummen. Mr Cornish sa på första halvan av double history att " I dont wanna hear that its hot! I dont care if it so is 50 degrees!" Och sa försvann han 10 minuter och kom tillbaka med isglass till alla! 20 + respect.

Det var grandparents day idag och på assembly så hörde alla en hög duns och tänkte typ SHIT EN GAMLING HAR SVIMMAT I HETTAN men det visade sig vara en 14åring så det var ju tur. Han var dock tvungen att hämtas med ambulans av någon anledning.

Alla säger att jag kommer få heat strokes och det tror jag också. Även om jag har med mig 3 flaskor vatten som varit i frysen över natten så har jag ändå huvudvärk och mår illa.

Nu till roligare saker efter skolan skulle jag ha seglat men det var 0 vind så det blev inställt. Gayl sa att hon skulle till gymmet men sa sen att nää jag sprang i så många trappor idag... Så jag sa att PLEASE CAN WE GO TO THE BAY??? Så det gjorde vi och gick 2km pa stranden och jag plockade så fina snäckor att ni kommer dö av avundsjuka när jag kan be bothered att ta kort och lägga upp dem i bloggen.

Jag har hittat en sida som passar mig.  a-listan.se BÄST

Om de blir så här varmt nästa vecka så sa Gayl att vi kan göra roligare saker än skola. JAG HÅLLER MED typ åka till farmen och bada eller till Goolwa eller Middleton och lära mig surfa.
Då lär jag mig ju något ändå.

Nu ska jag äta middag

Aurora

Kommentarer
Hanne
2009-11-11 @ 20:45:46
Din värdmamma låter ju helt chill som helst! (:
Mamma
2009-11-11 @ 21:23:27
Lilla gumman, se till att dricka mycket och gärna något med lite salter i. Och då menar jag inte varm buljong (inte saltgodis heller) men kanske iskall tomatjuice eller gaspacho, bara inte söt läsk. Har du lärt dig dyka som Gayl?

Puss Mams
2009-11-19 @ 08:27:06
Härligt! Här äre minus grader och ja må ha två täcken i sängen när ja ska sova för att int frys ihal. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida