Bells around St.Petersburg when I saw you. I hope I get what you deserve and this is where I find

Graaattis på fars dag lilla pappa.


Igär var vi nere till the farm och kollade pa bebisar. Bebisar skriker mycket och ser ut som gamla manniskor i miniatyr.

Idag var jag med Ingrid, Leena och Ingrids Rotaryklubb i Belair national park på  BBQ-picknick + tennis. Det var 36 grader och tennis var inget jag kände för.
Notera att trots all brandrisk så kan australiensarna inte leva utan sina BBQs och i alla parker finns det gasgrillar.

Vi var omringade av magpies som trodde att de skulle få min mat YEAH RIGHT. Den enda som får min mat är Ramses, allra minst mina hatobjekt i Australien usch.

Sen iallafall så ville jag spela tennis och det visade sig att de enda som kunde spela var de gamla, Leena var inte hemsk men Ingrid var heeelt värdelös haha.

Sen när jag kom hem så åkte jag och Gayl ner till Brighton med Wolfgang och badade och gick pa stranden , på byggnade för Brighton Yacht club så var en svensk flagga målad för GBG är en av världens seglarstäder och ja.. Vi är bara allmant bra där.

Bildeeerrrrr

 
Leena och jaaag. Jag tycker att jag ser ut som pappa på den bilden. OVANLIGT


Hans  livsstil passar mig




Är det såhär man håller den??



Mitt isvatten som aaaaldrig smälte trots värmen


Här försökte jag ladda upp en bild på mig tennisspelandes men det gick inte. Iallafall átt springa runt i 36 grader i solen är jobbigt for your information.

Nu ska jag gå och dricka vatten

EDIT: Hajattack vid en strand nere vid farmen. Adelaide är ju trots allt the capital of the Big White. Hehöm

Kommentarer
2009-11-08 @ 16:22:32
Gladiatorsandaler :( Mina dog första veckan här.
wonderer
2009-11-09 @ 16:38:56
hej!

Jag har förstått att du åker med Rotary, visst?

Jag undrar hur det är/var för dina föräldrar som skulle ta emot en främmande människa i deras hus? :P Jag är på väg också men börjar fundera hur det blir för dem, och om jag kanske måste skona dem från det? ;D



Tack och hej.



P.S Roligt att läsa din blogg
Syster
2009-11-10 @ 05:38:40
Hej

Ledsen for uteblivna kommentarer det senaste, vi har haft naaagot begransad tid vid datorerna. Ar i Kambodja nu, Phnom Penh, och haller pa att do av varmeslag, mina fingrar ser ut som sma korvar. Verkar som att du har det bra iaf, ska bli skojigt nar vi kommer!!!

Massa pussar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida