The Dustland Fairytale beginning with just another white trash county kiss

Just hemkommen från Rotarymöte No. 2
Mycket trevligt och informerande, vi har också fått vår mycket snygga utrustning vilket innefattar  en väska vars trendriktighet kan diskuteras, ungefär en miljon visitkort vilket är jättebra! 5 pins, hmm jag TROR att jag måste göra/köpa fler höhö. En namnbricka med namn och distrikt på. Och sist men inte minst en svart silkig turistig MAGVÄSKA. Ja! 30 stycken kommer stå på arlanda med japansk turistlook, fattas bara engångskamerorna så är det komplett.
Nej jag tror faktiskt att man ska ha den under kläderna med pass + plånbok.

Nu är det 50 dagar kvar. Jag minns när jag hade 9 månader kvar och typ WOHO jag åker imorgon! Naat.
Men tiden har onekligen flugit, som i mitt allra första inlägg när jag var lite pessimistisk över att det var så lång tid kvar.
Nu är det inte det.

Dagen har varit väldigt dålig men slutade väldigt bra.
På syslöjden fick jag höra av min sylärare att jag hade ett starkt G, G+ tillochmed!

JAA G +! Det pluset kan du ju bara... Höll jag nästan på att säga och började argumentera för att jag aldrig sytt något innan i hela mitt liv och nu lärt mig att göra knapphål, resår och gjort ett väldigt ambitiöst skriftligt arbete. Men då skulle jag titta på helheten vilket inte var VG. Jag sa att det är hon som inte ser helheten eftersom jag har utvecklat något enormt.
Det slutade med att jag förföljde henne en hel dag och väntade utanför hennes klassrum och attackerade henne så fort hon kom ut och gissa vad? JAG FÅR VG!
Thanks to envishet.
Annars hade mitt livsmål varit att dräpa henne.

Just det ja!
Vår andra utbytesstudent blir en japanska! Som jag förmodligen inte kommer träffa men ändå! Som spelar i ett hårdrocksband, måste berätta för Olivia hon kommer bli skitglad.

Min nya favoritlåt är Angeleyes av Abba, ganska okänd men det svängeer!

Paris med mamma på torsdag! Då träffar jag också Louise i Lund istället för att ha tråkigt en hel dag, vi får sjunga lite Madonna då istället;)

Nu är det snart hejdå Sverige ett år.
Ingen idé att jag säger hur overkligt det är för ingen som inte är utbytesstudent kan fatta det på samma sätt.

Look into his angel eyes one look and you're hypnotized....


Aurora

Kommentarer
Olive
2009-05-27 @ 07:34:00
AH vad underbart med en musikjapan !

Kommer sakna dig mycket mer dock.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida