Skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig

Det var ett tag sedan jag skrev här minsann.
Kan inte säga att det har hänt överdrivet mycket förutom att jag mailar med min värdmamma då och då.
Är nästan bombis på att jag åker den 15 juli, vilket betyder 69 dagar kvar.
Det är tidigast av alla svenskar och det känns både positivt och negativt, längtar ju som en galning för detta har ju varit min dröm ett tag nu. Men visst känns det jobbigt att vara utan mamma och pappa och kompisar. Tiden kommer ju inte stå stilla även om jag önskar det, lite bortglömd blir man ju.

Så jag sitter här och lyssnar på Erlkönig av Franz Schubert, den är fäät.
Den enda klassiska melodi jag verkligen gillat för man kan sjunga med i den för den är så himla bra!
Eller inte sjunga med för den är på tyska men ändå.

Igår var det idrottsdag, det sög räääätt hårt om man säger så.
Orientering i skatås i regn och iskallt väder, vi gick några stycken och var mest bittra och sa massa fula ord.
Jag livade dock upp det hela lite genom att jaga dem med daggmaskar. Orientering tar inte direkt fram mina bästa sidor.
Sen åkte vi och red, det gick väldigt bra med tanke på att min häst önskade livet ur mig.

Idag var det tråkigt. Det var det här inlägget också så jag slutar skriva tråkiga saker, kanske är därför ingen kommenterar längre.

Au revoir

Kommentarer
2009-05-07 @ 23:14:15
tänkte kolla om det är okej att jag länkar dig på min blogg (;
Suss
2009-05-08 @ 00:21:15
Men hallå... kommer du bara sakna mamma, pappa och kompisar?..... jag då?....... :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida