Run, neon tiger, there's a price on your head. They'll hunt you down and gut you. I'll never let them touch you. Away, away, oh, run

Nästan allt denna sommar är bra förutom eeeeen liiiiten detalj som råkar krossa mitt hjärta.
The Killers kommer till Sverige och jag kan inte gå, dels för att jag ska ta bort tandställningen dagen efter och dels för att det är på Hultsfred.
Att jag skulle få åka till hultan är ju typ jo tjeeeena.
Men Killers är det bästa bandet med bästa låtarna och en sångare med en röst jag älskar över alla andra.
Jag vet att skulle jag se dem live skulle jag köa så länge det behövdes för att kunna stå längst fram och se Brandon Flowers i ögonen och gråta gråta gråta.
För de som inte älskar musik på det här viset eller något band/ artist tycker att det låter skitskumt. Men hjälp.
Att höra When you were young, Read my mind, Neon tiger, Sam's town båda versionerna, deras version av Romeo and Juliet om de spelar den och alla andra underbara låtar de gjort  skulle.. Jag vet inte jag har aldrig sett dem live.
Jag svär att jag någon dag ska det och jag ska stå längst fram. Japp.

Detta var en jäkla harang men jag sitter här helt sentimental med Neon tiger i öronen och inser att folk som inte älskar The Killers en tjugondel så mycket som jag gör ska se dem i sommar och tro att de är äkta fans och förtjänar det fast de inte gör det.

Detta låter äckligttt och bortskämt med tanke på att jag ska till Australien i sommar för ett år och jag skulle inte byta bort det för allt i världen men detta är bara en liten ( stor) sak.

Mitt halsont går aldrig öveeer.

Okej för att liva upp det här gnällinlägget så kan jag säga att jag har rotarymöte på tisdag! Det ska bli skitkul att träffa alla och få massa information som jag typ redan vet eftersom jag är sjukt mycket mer påläst än alla andra.
56 DAGAR TILL AUSTRALIEEEEEN

Sov precis 3 timmar är ganska trött så jag tar inte ansvar för hur det här inlägget blev.
Kommentarer
2009-05-20 @ 20:45:11
du ska till australien och jag till usa :( ingen like a virgin sång.. :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida