Jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade, jag drömde att jag kunde sjunga men det kan jag inte

Håkan Hellström är så väldigt underbar.

Nu sitter jag här, 23:14 en lördagkväll med gäster i rummet intill och mår skitdåligt.
Jag lyssnar inte på Håkan faktiskt jag lyssnar på mina gudar ; The Killers, A crippling blow den har en väldigt dansig refräng och det är det enda bra i hela låten men den är så bra att det väger upp det dåliga.
Jag är trött och sjuk så mitt babbel kommer nog inte make sense to någon, åh vad bra med svengelska är inte det lite tidigt än?

Iallafall så kom jag och tänka på massa saker jag nu tänker skriva ner och det är ert val om ni vill läsa men nu skriver jag det iallafall.

För att inte bli besviken när jag kommer till Ozzie så tänker jag att min värdmamma kommer avsky mig, jag kommer inte få några vänner i skolan och att djuren använder mitt rum som ändhållplats.
Det är ganska deprimerande men det kan liksom inte bli värre än så och då kan jag ju i princip bara bli glatt överraskad eller hur?

I svenskan läser vi en väldigt dålig bok jag helst vill mosa och skrika och hoppa på. Det skulle nog kännas bäst om jag fick gå in i kemisalen, ta fram valfri substans, hälla det över boken och sätta fjutt på.

Det handlar om en bitter  tjej i norrköping i början av 1900 talet som är avundsjuk på de fina flickorna som har någonting-väskor och diadem i håret och hennes bittra tankar som gör en själv bitter och deprimerad.

Susanna: Du är min syster och värre än mamma på många sätt och jag kommer inte sakna det alls men jag kanske kommer sakna dig ibland, då och då. Jag kommer sakna att bila till platser som singö och frankrike med gammal bra musik och allsång i bilen, även om du inte har varit med på det ett tag nu.

Sommaren 2009 kommer bli den skönaste,mest tårfyllda och läskigaste sommaren hittills, halva kommer ju vara vinter också hmm...

Nu sminkade jag precis en 7åring usch vad jag är trött, adios
Aurora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida