Du måste vara blind för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är

Hola!

Ett tag sedan nu men det har inte hänt något allt bara att Rotary skickat hem kavajmåttspaper och sådant tjosan.
Sånt tjosan som inte ens är kul bara tidskrävande.

Mycket trevligt och otrevligt har hänt, jag börjar med det trevliga, för att spara det bästa till sist ni vet.

Fick VG+ på muntliga matteprovet!!!!! HELT SJUKT Aurora som går i SUG ( Stödundervisningsgrupp ha   ha   ha) matte fick vg + i det.

Annars går det bara fint i skolan.

OK så det otrevliga:

Min sylärare är utflippad som vanligt.
Min plånbok är borta förmodligen stulen.
Det snöade ASMYCKET idag, hallå! Jag hade sagt hejdå till vintern nu.

Nu kommer jag inte på något mer, det kanske inte var så illa ändå.

Snart är det bara 4 månader kvar tills jag tuffar iväg till Australien, för 4 månader sedan var det början på December, det var inte längesedan.

JUST DET.
En tjej som skulle till Perthområdet fick höra att de inte hittade någon värdfamilj där utan hon ska ev flyttas till, ja vart då?
SYDNEY.

Jag har aldrig i mitt liv varit bittrare. Jag är självisk, jag är avundsjuk. Många synder här men vadå??
Jag unnar inte henne det, jag unnar mig själv det.
Jag är åtminstone ärlig.

If i were a boy i would kicka hennes butt.
Mmhm.

Nästa vecka ska klass 9E till Stöten! Det ska bli intressant, minst sagt.

Över och ut.
Kommentarer
Lisa
2009-03-14 @ 13:55:10
Har 2 meter snö så klaga inte..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida