There's no telling where we'll be in a day or in a week and there's no promises of peace or of happiness

Tillbaka från Paris!
Det var väldigt fint och vi har gjort en heel del saker. Framför allt gått, aj aj mina fötter.


Jag har:
Köpt 5 klänningar, allvarligt 5! Jag hatar ju att shoppa.

Druckit väldigt väldigt mycket kaffe. Jag gillar ju inte ens kaffe!

GÅTT! Gått gått gått. Gå är ungefär det värsta som finns ( ett mönster?)
Fast det var helt OK för det var ju Paris liksom hömhöm.

Tappat bort mamma, ojojoj vad rädd hon blev, lilla mamma.

Druckit vit choklad

 Gjort allt man ska göra

Sett allt man ska se

Och lite till.

Det är andra juni och jag åker om en månad och 13 dagar..
Snart börjar det.
Snart.


Aurora
Kommentarer
Anonym
2009-07-18 @ 10:57:12
Du fick en fin bränna också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

« Till bloggens startsida